همشهری آنلاین: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۹ گفت: همزمان با فصل سرما ساماندهی کارتن خواب‌های این منطقه توسط گشت‌های سیار اجرا می‌شود.

ساماندهی کارتن خواب‌ها توسط گشت‌های سیار منطقه

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حمید بهرامی با اعلام این خبر افزود: با توجه به قرار گرفتن بخشی از این منطقه در حریم تعداد زیادی از کارتن خواب های این منطقه عمدتا در کولونی‌های آسیب‌پذیر اجتماعی سطح منطقه مستقر هستند که طی گشت‌های سازمان خدمات اجتماعی ساماندهی می‌شوند، ضمن اینکه سعی بر این است که حتی یک کارتن خواب نیز شب‌های سرد بیرون نماند.

بهرامی با بیان اینکه گشت‌های شبانه نیز در نواحی پنجگانه فعال است خاطر نشان کرد: کارتن خواب‌های شناسایی شده توسط گشت‌ها ساماندهی، جمع‌آوری و به گرمخانه‌ها منتقل می‌شوند که پس از استحمام و استفاده از خدمات بهداشتی لباس مناسب و یک وعده غذای گرم دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: گشت سیار در فصل سرما آماده خدمت رسانی به کارتن خواب‌ها هستند، ضمن اینکه یک گشت سیار تا انتهای سال در سطح منطقه فعال خواهد بود‌.

گفتنی است شهروندان نیز برای مشارکت در این طرح می‌توانند از طریق تماس با سامانه 137 و اعلام زمان و مکان حضور کارتن خواب‌ها در فعالیت شناسایی و ساماندهی آنها همکاری کنند.

کد خبر 398608

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha