شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: پیوستن حمید فرخ‌نژاد به فیلم بالیوودی، هادی حجازی‌فر در یک فیلم کمدی و فیلمبرداری «لازانیا» در نیمه‌ی کار از جمله خبرهای تولید سینماست.

سینما

به گزارش ايسنا؛ حمید فرخ نژاد با امضا قرارداد به فیلم سینمایی "دختر شیطان" به کارگردانی و تهیه کنندگی قربان محمدپور پیوست. 

قرار است حمید فرخ نژاد در این فیلم با بزرگان سینمای بالیوود همبازی شود و پیش از این جکی شروف ستاره بزرگ سینمای هند به فیلم «دختر شیطان» پیوسته بود.

گروه اول عوامل دختر شیطان در چند روز گذشته وارد بالیوود شده‌اند و طبق برنامه ریزی قرار است دختر شیطان دهم اسفند در بمبئی کلید بخورد.

هادی حجازی‌فر بازیگر فیلم علی عطشانی شد

هادی حجازی‌فر که یکی از بازیگران این روزهای سینماست، به عنوان بازیگر اصلی جدیدترین اثر علی عطشانی با عنوان «کاتیوشا» ایفای نقش می‌کند.

فیلمبرداری فیلم جدید علی عطشانی که به تازگی در مشکین‌دشت استان البرز آغاز شده بود، این روزها در تهران ادامه دارد.
«کاتیوشا» یک اثر  کمدی پربازیگر به کارگردانی و  تهیه‌کنندگی علی عطشانی است که فیلمنامه آن را مهدی علی میرزایی بر اساس طرحی از مهراب قاسم‌خانی نوشته است. 
هادی حجازی‌فر با فیلم «ایستاده در غبار» شناخته شد اما پیش از آن در فیلم «مزرعه پدری» رسول ملاقلی‌پور ایفای نقش کرده بود. «ماجرای نیمروز»، «گیلدا»، «دارکوب»، «لاتاری»، «آستیگمات»، «به وقت شام» و «شاه کش» از دیگر کارهای حجازی‌فر است.

او برای بازی در فیلم «ماجرای نیمروز» در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد و در یازدهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد.
حجازی‌فر که رگه‌هایی از طنز در نقش‌های قبلی‌اش هم دیده میشود با حضور در «کاتیوشا» برای نخستین بار ایفای نقش در یک فیلم کمدی را تجربه می‌کند.
احمد مهرانفر، سیما تیرانداز، ارژنگ امیرفضلی، میترا حجار، لیلا اوتادی، قاسم زارع، مهران رجبی، خشایار راد، بیژن بنفشه‌خواه، امید منصورفلاح ، رادمهر روحانی مقدم و سحر خزائلی، دیگر بازیگران «کاتیوشا» هستند.
در خلاصه قصه کمدی «کاتیوشا» آمده است: «من اگه بخوام توی زندگیم موفق باشم حتما نباید اونجوری به زندگی نگاه کنم که تو نگاه می‌کنی».

فیلمبرداری کمدی «لازانیا» به نیمه رسید

فیلمبرداری فیلم سینمایی «لازانیا» به تهیه کنندگی احمداحمدی و کارگردانی حسین قناعت به نیمه رسید.

«لازانیا» یک کمدی پربازیگر است و جواد رضویان، بهنوش بختیاری، رضا رویگری، یوسف تیموری، ارژنگ امیرفضلی، نفیسه روشن و ...از جمله بازیگران آن هستند و این فیلم اثری متفاوت در کارنامه حسین قناعت است و برای اکران سال ۹۷ سینماها آماده می شود.

بازیگران فیلم سینمایی «لازانیا» عبارتند از: جواد رضویان، ارژنگ امیرفضلی، بهنوش بختیاری ،نفیسه روشن، رضا ناجی، یوسف صیادی، اصغر سمسارزاده،ساعدهدایتی، رضا رویگری ، عباس محبوب، محمد شیری، علی کاظمی ،رضا ریاحی ،اردشیر کاظمی ، مهدی حدادی و یوسف تیموری و بازیگران کودک: پارسیا شکوری ، امیر علی صالح ، امیر علی محمودی ، رادین صانعی، نعیم شیخ محبوبی و پارسا نژاد آذر.

کد خبر 398551

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha