همشهری آنلاین: خرید دلار در بازار توسط دلالان بازار آزاد به صورت محدود انجام می‌شود، برخی صرافی‌ها از خرید ارز‌های بدون فاکتور خوداری می‌کنند و شرایط به گونه‌ای است که دلارهای خریداری شده توسط مردم روی دستشان مانده است.

ارز

به گزارش ایلنا، بعد از حضور نیروهای پلیس و تنها بعد از گذشت چهار روز همچنان دلالان در ضلع جنوبی میدان فردوسی همانند روال سابق خود به خرید و فروش دلار مشغول هستند.

قیمت خرید هر دلار در صرافی‌ها ۴ هزار و ۶۸۳ تومان و قیمت فروش دلار ۴ هزار و ۶۹۳ تومان است. قیمت هر دلار آمریکا در بازار آزاد ۴ هزار و ۷۰۴ تومان است.

یکی از ماموران انتظامی مستقر در افشار از تدوام حضور نیروهای پلیس در خیابان منوچهری، افشار، فردوسی و سبزه میدان تا ساعات پایانی شب و در روزهای آتی خبر می‌دهد.

  • مردم برای فروش دلارهایشان فاکتور همراه داشته باشند

یکی از مامورین نیروی انتظامی درباره حمل دلار می‌گوید: مردم هر میزان دلاری که دارند و یا قصد حمل یا فروش آن را در سطح شهر و به خصوص خیابان فردسی دارند همراه با آن فاکتور معتبر از صرافی داشته باشند تا با مشکل مواجه نشوند.

در همین خصوص یکی از صرافی‌ها می‌گوید: برخی از صرافی‌ها از خرید دلار مردم که هیچ گونه فاکتور معتبری ندارد، خودداری می‌کنند.

همچنین خرید دلار در بازار توسط دلالان بازار آزاد به صورت محدود انجام می‌شود به طوری که دلارهای خریداری شده توسط مردم روی دستشان مانده است.

کد خبر 398546

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha