همشهری آنلاین: مسابقات تنیس جام حذفی آقایان با معرفی تیم‌های برتر و قهرمانی تهرانی‌ها در جزیره کیش به پایان رسید.

Tennis

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز رقابت‌های تنیس جام حذفی باشگاه‌ها و دسته‌جات آزاد کشور روز سه‌شنبه (۲۴ بهمن) به میزبانی مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار شد. در دیدار فینال تیم‌های بانک حکمت ایرانیان و کرمان موتور تهران برای کسب عنوان قهرمانی با هم روبرو شدند.

در نخستین دیدار بخش انفرادی شاهین خالدان از تیم بانک حکمت ایرانیان تهران با نتیجه ۲ بر صفر مقابل دیوید سانتزا از تیم کرمان موتور به پیروزی رسید. در دومین مسابقه بخش انفرادی، انوشا شاهقلی از كرمان موتور با نتیجه ۲ برصفر حسام یزدی از انك حكمت را برد تا دیدار دو نفره تکلیف تیم قهرمان را مشخص کند.

در دیدار دو نفره فينال، تیم دو نفره شاهقلی و سانتزا از کرمان موتور توانستند با نتیجه دو بر صفر تیم دو نفره خالدان و سوری از بانک حکمت را شکست دهند تا با به دست آمدن این تنیجه، این دیدار در مجموع با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم کرمان موتور تهران به پایان برسد و تیم بانک حکمت ایرانیان در جایگاه دوم ایستاد.

به این ترتیب با معرفی تیم‌های برتر مراسم اختتامیه مسابقات با حضور مسئولین فدراسیون تنیس، سازمان لیگ تنیس کشور، مسئولین ورزش کیش، نمایندگان تیم‌های حاضر و جمعی از خانواده تنیس برگزار و با اهداء جام قهرمانی از تیم برتر تقدیر شد.

در این دوره از مسابقات 82 تیم حضور داشتند و تیم‌های حاضر از ۱۴ لغایت ۲۵ بهمن ماه در مجموعه ورزشی المپیک کیش به مصاف یکدیگر رفتند.

سرداوری این مسابقات بر عهده سینا ابراهیمیان، داور نشان سفید کشورمان بود.

 

کد خبر 398269

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha