همشهری آنلاین: بایرن مونیخ با پیروزی بر شالکه به یکه‌تازی خود ادامه داد. اشتوتگارت با غلبه بر مونشن‌گلادباخ سه امتیاز کسب کرد. دورتموند، هرتا برلین، هانوفر، لایپزیگ، هوفن‌هایم و آینتراخت فرانکفورت از تیم‌های موفق این هفته بودند.

Bundesliga
  • آر. بی. لایپزیگ ۲ - آگسبورگ صفر

رقابت‌های هفته ۲۲ بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (۹ فوریه/ 20 بهمن) با دیدار آر. بی. لایپزیگ و آگسبورگ آغاز شد. لایپزیگ با پیروزی ۲ بر صفر مقابل میزبان خود توانست سه امتیاز به دست آورد و با توجه به ناکامی لورکوزن در این هفته به رده‌ دوم جدول ارتقا یابد.

  • بایرن مونیخ ۲ - شالکه یک

بایرن مونیخ رقابت‌های اين هفته را نیز با کامیابی پشت سر گذاشت و با پیروزی ۲ بر یک مقابل شالکه به یکه‌تازی خود ادامه داد. پیکار دو تیم در حضور ۷۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه آلیانس مونیخ برگزار شد.

شالکه در این مصاف چیزی از میزبان قدرتمند خود کم نداشت و نهایت تلاش خود را کرد تا پا به پای بایرن مونیخ ظاهر شود. لواندوفسکی، ملی‌پوش لهستانی بایرن مونیخ در دقیقه ششم بازی تیمش را یک بر صفر جلو انداخت. دی سانتو در دقیقه ۲۹ گل تساوی را برای شالکه به ثمر رساند، اما توماس مولر با زدن گل دوم مونیخ، پیروزی را برای تیمش به ارمغان آورد. بایرن مونیخ با ۵۶ امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی است.

  • بوروسیا دورتموند ۲ - هامبورگ صفر

زردپوش‌های دورتموند نیز هفته موفقی را پشت سرگذاشتند و در حضور بیش از ۸۱ هزار تماشاگر مهمان خود، هامبورگ را ۲ بر صفر شکست دادند. دورتموند در این مصاف هم از لحاظ مالکیت توپ و هم از لحاظ شمار حملات بر حریف خود برتری داشت. گل‌های دورتموند مقال هامبورگ را باتشوای در دقیقه ۴۹ و ماریو گوتزه در واپسین لحظات بازی به ثمر رساندند.

  • بایر لورکوزن صفر - هرتا برلین ۲

بازنده‌ بزرگ هفته ۲۲ بوندس‌لیگا بایر لورکوزن بود که پس از هفته‌های موفقیت‌آمیز، شکستی خانگی مقابل هرتا برلین را تجربه کرد. پایتخت‌نشین‌های هرتا در این دیدار از معدود موقعیت‌های خود سود جستند و با انسجام دفاعی موفق شدند میزبان قدرتمند خود را ۲ بر صفر شکست دهند و با سه امتیاز به خانه بازگردند.

  • آینتراخت فرانکفورت ۴ - افث ث کلن ۲

آینتراخت فرانکفورت اين هفته مهمان خود، اف ث کلن را ۴ بر ۲ مغلوب و جای خود در رده‌های بالای جدول را مستحکم کرد. کلنی‌ها همچنان در قعر جدول رده‌بندی به سر می‌برند و بعید به نظر می‌رسد که از خظر سقوط به لیگ دسته دوم جان سالم بدر ببرند.

  • هوفن‌هایم ۴ - ماینتس ۲

دیدار هوفن‌هایم و ماینتس نیز با نتیجه ۴ بر ۲ خاتمه یافت. هوفن‌هایم در این مصاف از هر لحاظ تیم برتر میدان بود. زالای و کراماریک هر یک با دو گل سهم مهمی در پیروزی هوفن‌هایم داشتند. دو گل ماینتس در این دیدار توسط برگرن به ثمر رسید.

  • هانوفر ۲ - فرایبورگ یک

هانوفر با پیروزی خانگی ۲ بر یک مقابل فرایبورگ به بلندپروازی این تیم در هفته‌های اخیر پایان داد. فرایبورگی‌ها در ۹ دیدار اخیر خود شکست نخورده بودند. هانوفر و فرایبورگ به ترتیب در رده‌های نهم و دوازدهم جدول به سر می‌برند.

  • اشتوتگارت یک - بوروسیا مونشن‌گلادباخ صفر

تیم اشتوتگارت بعدازظهر یکشنبه در دیدار باقیمانده هفته ۲۲ بوندس‌لیگا توانست به پیروزی خانگی یک بر صفر مقابل بوروسیا مونشن‌ گلادباخ دست یابد و سه امتیاز مهم به دست آورد. اشتوتگارت با این موفقیت فاصله خود در قعر جدول را کمی بیشتر کرد. گل طلایی اشتوتگارت در این مصاف را دانیل گینچک در دقیقه پنجم بازی به ثمر رساند. این سومین شکست پیاپی مونشن‌ گلادباخ در هفته‌های اخیر بود.

و در آخرين ديدار هفته نيز وردر برمن 3 بر 1 از سد ولفسبورگ گذشت.

 

کد خبر 398068

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha