همشهری آنلاین: شهرداری منطقه ۱۹ همچون سال های گذشته همزمان با یوم ا... ۲۲ بهمن به شهروندان تهرانی در مسیرهای منتهی به خیابان آزادی خدمات فرهنگی ارائه می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، پیمان قربانی شهردار منطقه با اعلام این خبرگفت: در این خصوص در روز یکشنبه 22 بهمن ایستگاه فرهنگی اجتماعی ویژه این منطقه از ساعت 8 صبح تا 13 در بزرگراه آیت ا... سعیدی محدوده بوستان المهدی (عج) مستقر خواهد شد.

وی ادامه داد: شهرداری این منطقه با ارائه خدمات فرهنگی مختلف در قالب برپایی غرفه های انقلاب اسلامی، مقاومت، شهادت، نمایشگاهی از شهدای شاخص منطقه 19، غرفه قرآن بخوانیم جایزه بگیریم ویژه کودکان، ورزش دارت، فوتبال دستی میزبان شهروندان تهرانی در این روز خواهد بود.

قربانی افزود: در پردیس سلامت غرفه های توزیع بسته های آموزشی، خدمات مشاوره ای، پزشکی و دندانپزشکی کنترل قندخون و فشار خون ارائه می شود .ضمن اینکه سازمان خدمات اجتماعی این منطقه نیز در غرفه ای در این روز با حضور خیرین و کارگروه سمن ها به معرفی خدمات سازمان و جذب حامی می پردازند.

این مسئول با اشاره به استفاده از ظرفیت های محلی شناسایی شده جشنواره شمسه در برنامه های فرهنگی و استیج منطقه بیان کرد: در روز 22 بهمن استیج فرهنگی و مذهبی ویژه ای با محتوا و رنگ و بوی فاطمی به پخش داستان های زندگی ائمه برای کودکان، پخش مستند های مربوط به انقلاب و سخنرانی های حضرت امام ( ره) ، نمایش تصاویر مربوط به وقایع انقلاب می پردازد. ضمن اینکه پخش سرود ملی، برنامه هایی همچون اجرای گروه هنرمندان و پخش کلیپ انقلابی صورت می گیرد.

به گفته وی در شب 21 بهمن خانواده شهدا برای قرائت بانگ الله اکبر از منطقه به برج میلاد اعزام خواهند شد.

کد خبر 397955

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha