همشهری آنلاین: کف پوش زمین و محل بازی کودکان در بوستان هایی که به علت فرسودگی احتمال ایجاد خطر را در پی داشت طی عملیاتی در نواحی پنجگانه تعویض و نوسازی شد.

کف پوش

به گزارش روابط عمومی شهردار منطقه19، مهرداد زنگنه فر معاون خدمات شهری و محیط زیست با اعلام این خبر گفت: به منظور رفاه حال شهروندان در بوستان‌ها و تفرجگاه‌های منطقه و تأمین ایمنی و زیبایی مکان و محل بازی کودکان اقدام به نصب کف پوش وتعویض و نوسازی وسایل بازی کودکان شده است.

وی ادامه داد‌: در همین راستا تعویض کف پوش زمین بازی کودکان در بوستان افرا به مساحت 350 مترمربع از جنس پولیمری با اشکال و تصاویر هندسی انجام شده است و همچنین در بوستان نور و گلستان مجموعه بازی فرسوده جمع آوری و وسایل نو جایگین شده، ضمن اینکه در بوستان‌های مهران‌، امام علی و بستان مجموعه بازی کامل نصب شده است.

معاون شهردار منطقه با اشاره به وجود 25 آلاچیق در بوستان های سطح نواحی خاطر نشان کرد: به منظور ایجاد فضایی برای تفرج و استراحت شهروندان در بوستان امام خمینی (ره) و بعثت 4 آلاچیق نصب و مورد استفاده است.

این مسئول در بخش دیگری به نصب نرده در اطراف قطعات فضای سبز اشاره کرد و افزود: به منظور حفظ قطعات فضای سبز از عبور و مرور وسایل نقلیه موتوری، دوچرخه و عابرین پیاده در بوستان های گلستان،کاظمی، شریعتی، رسالت، شقایق، شکوفه و بنفشه به طول 1240 متر نرده نصب شده است.

کد خبر 397218

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha