همشهری آنلاین: ناتالی پورتمن که پیش از این با بازی در نقش یک بالرین در «قوی سیاه» اسکار برده بود، در پروژه سینمایی «صدای نور» جانشین رونی مارا و همبازی جود لا می‌شود.

ناتالی پورتمن

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از اسكرين ديلي، بازیگر 36 ساله آمریکایی که هفته پیش از عزم جدی خود برای مبارزه با تروریسم جنسی در هالیوود خبر داده بود، در آینده نزدیک در فیلم سینمایی Vox Lux (عبارت لاتين براي «صدای نور») مقابل دوربین می‌رود. پیشتر قرار بود مارا، بازیگر 32 ساله آمریکایی در این پروژه ایفای نقش کند که نظر تهیه‌کنندگان پروژه عوض شد و پورتمن را برای نقش اصلی برگزیدند.

او در این فیلم به نقش فلیشیا سلسته اسکالونی ملقب به سلسته استونی ظاهر می‌شود. خواننده و آهنگساز 28 ساله آمریکایی که از دوران نوجوانی در دنیای موسیقی حضور فعال دارد، نخستین جایزه خود را سال 2009 در چهاردهمین دوره رقابت‌های آهنگسازی آمریکا در رشته R&B برد و از چهره‌های آینده‌دار موسیقی آمریکا و دنیاست. حالا هم که قرار است بازيگري نقش او را ایفا کند که جزو بهترین‌های دنیای سینماست.

فیلم از دوران کودکی سلسته آغاز می‌شود و برخی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی آمریکا را در مدت 15 سال روایت می‌کند. «صدای نور» را بردی کوربت، بازیگر و کارگردان 29 ساله آمریکایی می‌سازد که «کودکی یک رهبر» را در کارنامه دارد. فیلمبرداری از نخستین روز فوریه در نیویورک آغاز می‌شود و مسئولیت ساختن آهنگ‌های اصلی با سیا کیت ایزوبل فرلر یا همان سیا، موسیقیدان برجسته استرالیایی است.

پورتمن تریلر علمی تخیلی «نابودی» به کارگردانی الکس گارلند را در نوبت اکران دارد و در فیلم سینمایی «مرگ و زندگی جان اف. داناوان» ساخته اگزاویه دولان هم ایفای نقش کرده است. او سال گذشته برای بازی در «جکی» و 14 سال پيش براي «نزديك‌تر» به ترتيب نامزد دریافت اسکار بهترین بازیگر زن و بهترين بازيگر زن مكمل بود.

کد خبر 396654

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha