همشهری آنلاین: یک مقام مسئول در بورس تهران درباره تجمع امروز(شنبه هفتم بهمن‌ماه) برخی سهامداران کنتورسازی و آغاز مرحله دوم خرید سهام «آکنتور» از چهارشنبه ۴ بهمن ۹۶ توضیح داد.

مهر به نقل از بورس تهران نوشت: حمید روح‌بخش با اشاره به تجمع امروز برخی سهامداران شرکت کنتورسازی در مقابل تالار خیابان حافظ این بازار گفت: با توجه به سابقه رفتار هیجانی تعدادی از سهامداران شرکت کنتورسازی و به منظور حفظ آرامش بیش از ۱۰۰ معامله‌گر شرکت‌های کارگزاری و تعداد زیادی از سرمایه‌گذاران حقیقی حاضر در تالار، از ورود این افراد به تالار حافظ ممانعت به عمل آمد و این در حالی است که هم‌اکنون ورود و خروج سایر افراد برای پیگیری فعالیت‌ اداری با نظارت انتظامات بورس در جریان است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده پیرامون رفع مشکلات سهامداران شرکت کنتورسازی تصریح کرد: به تازگی مرحله دوم خرید سهام شرکت کنتورسازی از روز چهارشنبه ۴ بهمن ۹۶ آغاز و تا روز چهارشنبه ۱۱ بهمن‌ماه به مدت ۶ روز کاری ادامه دارد. سهام‌دارانی که تمایل به فروش سهام «آکنتور» دارند باید به کارگزاری‌های عضو بورس تهران در سراسر کشور مراجعه کرده و دستور فروش و فرم تعهدنامه واگذاری سهام را تکمیل کنند.

روح‌بخش، به تعداد سهام قابل فروش شرکت کنتورسازی ایران اشاره کرد و افزود: در حال حاضر امکان فروش برای هر کد حقیقی حد اکثر تا ۳۰۰۰ سهم فراهم شده است.

وی در انتها یادآور شد: در مرحله اول خرید سهام «آکنتور» بیش از ۳ میلیون سهم خریداری شد که بیش از ۲۰۰۰ کد اقدام به فروش کردند و در نهایت ۱۴۲۶ سهامدار از ترکیب سهامداری این شرکت خارج شدند.

کد خبر 396640

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha