شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فرصت ثبت‌نام داوطلبان در آزمون سراسری سال ۹۷ دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی، ساعت ۲۴ هشتم بهمن ماه پایان می‌پذیرد.

ثبت نام کنکور

به گزارش ايرنا، حسین توکلی با اعلام اين خبر افزود: آزمون سراسری سال 97 به منظور پذیرش دانشجو برای دوره‌های روزانه، نوبت دوم یا شبانه، نیمه حضوری، مجازی و پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام‌نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و کدرشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام داوطلبان صرفا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی www.sanjesh.org انجام می‌گیرد و دفترچه راهنمای ثبت‌نام حاوی شرایط و ضوابط شرکت در کنکور سراسری 97 همزمان با آغاز ثبت‌نام در روز یکشنبه اول بهمن منتشر شده است.

توکلی در خصوص آمار ثبت‌نام‌های کنکور 97، گفت: تا صبح هفتم بهمن ماه 96 تعداد 499 هزار و 788 داوطلب برای شرکت در کنکور سراسری 97 دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از جمله رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت‌نام و ارسال عکس و پس از دریافت شماره پرونده و کد پیگیری ثبت‌نام خود، می‌توانند در قسمت مشاهده و چاپ اطلاعات ثبت‌نامی، اطلاعات خود را مشاهده و از آن پرینت تهیه کنند.

آزمون سراسری سال 1397 در روزهای پنجشنبه و جمعه، هفتم و هشتم تیر ماه 97 در حوزه‌های امتحانی سراسر کشور برگزار خواهد شد.

نتیجه اولیه آزمون سراسری 97 به صورت کارنامه تنظیم می‌شود و در دهه دوم مرداد ماه 97 بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

کد خبر 396637

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha