همشهری آنلاین: رقابت‌های قهرمانی کشور نوجوانان دختر در اصفهان برگزار شد و نفرات برتر کاتا و کومیته مشخص شدند.

Karate

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، دومین روز رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور دختران با انجام مسابقات رده سنی نوجوانان و با حضور 567 کاراته‌کا برگزار شد و تیم تهران با 2 طلا و 2 نقره مقام اول را کسب کرد، تیم کرمانشاه با یک طلا و یک نقره دوم شد و تیم اصفهان با یک طلا و 2 برنز در مکان سوم ایستاد.

در کاتای انفرادی، میلکا عزتی از تهران اول شد، سپیده امینی از تهران در مکان دوم ایستاد و فائزه رحیمی از خراسان رضوی و گلناز شاهزیدی از اصفهان سوم مشترک شدند. در این بخش 127 کاتارو شرکت داشتند.

در وزن 47- کیلوگرم، فاطمه صفری از تهران در رده نخست قرار گرفت، ستایش نادری از کرمانشاه دوم شد و الهه یخکشی از مازندران و حنانه سیفی از لرستان سوم مشترک شدند. در این وزن 152 کاراته‌کا شرکت داشتند.

در وزن 54- کیلوگرم، اتوسا گلشادنژاد از کرمانشاه عنوان اول را به دست آورد، عسل حاجیان از مازندران دوم شد و شکیلا شجاعی از مازندران و مهسا اخشیح از گیلان سوم مشترک شدند. در این وزن 128 نفر حضور داشتند.

در وزن 54+ کیلوگرم، نازنین یوسفی‌فرد از اصفهان در جای نخست ایستاد،. نسترن عابدی از تهران دوم شد و ریحانه نصرتی‌فرد از هرمزگان و مبینا طیاری از اصفهان سوم مشترک شدند. در این وزن 160 نفر با هم به مبارزه پرداختند.

 

کد خبر 396580

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha