همشهری آنلاین: مجموعه تلویزیونی «آنام» به کارگردانی جواد افشار از روز شنبه هفتم بهمن‌ماه جایگزین «لیسانسه‌ها ۲» می‌شود و هر روز حوالی ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه می‌رود.

سریال آنام

به گزارش همشهري آنلاين، افشار كه پاييز و زمستان دو سال پيش سريال محبوب و پربيننده «كيميا» را روي آنتن شبكه دو داشت، سال گذشته «برادر» را براي پخش در ماه رمضان ساخت و حالا يك سريال پربازيگر ديگر را در نوبت پخش دارد؛ «آنام» كه در زبان آذري «مادرم» معني مي‌دهد، مانند «كيميا» مجموعه‌اي پربازيگر است و گلچهره سجاديه را پس از سال‌ها در يكي از نقش‌هاي اصلي مهمان خانه‌هاي مردم مي‌كند. هر چند اين بازيگر گزيده‌كار در پروژه ناكام «سرزمين مادري» هم با كمال تبريزي همكاري كرده بود كه سرنوشت آن هنوز مشخص نيست.

فاز اول «آنام» بر اساس فيلمنامه‌اي از اميرعباس پيام در 40 قسمت توليد شده و همزمان با آغاز پخش، افشار درگير تصويربرداري بخش‌هاي باقيمانده از فاز دوم سريالي است كه در 65 قسمت روانه آنتن خواهد شد. بخش‌هاي اصلي پروژه در آذربايجان شرقي مقابل دوربين رفته و سجاديه، عبدالرضا اکبری، مهرانه مهین‌ترابی، شبنم قلی‌خانی، مجید واشقانی، سیامک صفری، امیررضا دلاوری، سامیه لک، ناصر هاشمی، حسین مسافرآستانه با حضور سیروس گرجستانی، خسرو شهراز و کاظم بلوچی بازيگران اصلي آن هستند.

«آنام» داستان مادري به همين نام را روايت مي‌كند و ماجراهاي آن در گذشته و حال در جريان است. بخش اول در كليبر آذربايجان شرقي مي‌گذرد و در ادامه داستان به تهران منتقل مي‌شود. ضمن اينكه به گفته تهيه‌كننده، «آنام» فصل سوم هم خواهد داشت كه اگر توليد آن به سرانجام برسد، داستان را كامل مي‌كند. آنها كه از «كيميا» خاطره‌هاي خوش در ياد دارند، شايد با سريال تازه افشار هم در شب‌هاي نه‌چندان سرد و پربارش زمستان امسال ارتباط برقرار كنند.

کد خبر 396533

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha