همشهری آنلاین: ابراهیم امینی نایب رئیس شورای شهر تهران با بیان انیکه دولت آقای روحانی در این دوره تمام می‌شود گفت، اما ما نگران رویگردانی مردم از اصلاح‌طلبان هستیم.

امینی

به گزارش ایلنا، سید ابراهیم امینی نایب رئیس شورای شهر تهران و نماینده مجلس ششم در نشست اصلاح طلبان قزوین که در منزل سیدناصر قوامی رییس کمیسیون قضایی مجلس ششم برگزار شد با بيان نگراني ناتواني اصلاح‌طلبان در مديريت كشور افزود: الان محصورین در سنین بالایی قرار دارند لذا باید به نحوی مشکل را حل کنند تا مشکلات دیگری گریبان کشور را نگیرد.

وی افزود: من احساس می‌کنم زنگ خطر به صدا در آمده و نگران ناتوانی اصلاح طلبان در مدیریت کشور و عمل به وعده‌هایی که داده‌اند هستیم. ممکن است دولت روحانی بگوید من دو دوره انتخاب شدم دیگه دوره سومی نیست پس چه نیازی به مردم دارم این غلط است چون مردم به برنامه‌های اصلاح طلبان رای دادند و ممکن است از اصلاح طلبان روی بگردانند.

امینی ادامه داد: اگر مردم نسبت به جریانات داخل حاکمیت ناامید شوند دنبال افرادی بیرون از حاکمیت می‌روند که این خطر بزرگی است و ما باید به این نکته توجه کنیم. مسئولان هم باید عملکرد خود و تیم های خود را اصلاح کنند.

نماینده اسبق مجلس با اشاره به تجربه‌های مشابه در کشورهای دیگر خاطرنشان کرد: کشورهایی که این مشکلات را برطرف کرده‌اند کار را به اهلش سپرده و درهای کشورهای خود را به روی استعدادهای کشورهای دیگر باز کرده‌اند.

امینی با اشاره به ظرفیت و توانمندی بانوان تصریح کرد: ما باید قدر استعدادهای خود را بدانیم به شرط اینکه با دید جنسیتی و سیاسی 50 درصد شهروندان و نیروهای مخالف خود را از گردونه خارج نکنیم.

وی با اشاره به تجربه شکست اصلاح‌طلبان در گذشته گفت: اولین ضربه‌ای که اصلاح طلبان خوردند و صحنه را به رقیب واگذار کردند در شورای شهر دوم بود. آن هم بخاطر این بود که انسجام لازم را نداشتند. برای همین لیست‌های متفاوتی ارائه دادند که موجب پراکندگی آرا شد.

محمد علیخانی عضو شورای شهر تهران و عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان استان قزوین نیز در نشست اصلاح طلبان قزوین درباره اتفاقات اخیر افزود : من اصل اعتراض را می‌پذیریم ولی دود تخریب به چشم مردم می‌رود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران همچنین گفت: ما اصلاح طلبیم اما فرمان اصلاح طلبی در دست ما نیست.

کد خبر 396408

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha