همشهری‌آنلاین: رئیس پلیس امنیت پایتخت از دستگیری ۱۲۰ تن از اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس در نخستین مرحله از اجرای طرح امنیت و آرامش شبانه در پایتخت خبر داد.

 

 

 

سردار علیرضا لطفی، رئيس پليس امنيت تهران بامداد سه‌شنبه سوم بهمن در حاشیه اجرای طرح آرامش و امنیت شبانه پایتخت در جمع خبرنگاران گفت: با تدابیر فرمانده انتظامی تهران بزرگ طرح ارتقاء امنیت شبانه در تهران آغاز شده و ما نیز در راستای وظایف خود نیز اقدام‌هايی را در این زمینه انجام دادیم.

به گزارش ایسنا، لطفي گفت: پارک‌ها، قهوه‌خانه‌ها، باشگاه‌های بدنسازی و ... از جمله اماکنی بودند که در جریان اجرای این طرح از سوی پلیس مورد بازید قرار گرفت.

رئيس پليس امنيت پايتخت افزود: پلیس در اجرای این طرح 89 محل را مورد بازرسی قرار داد.

او با اشاره به پرونده‌ای که از مدتی قبل توسط پلیس در حال پیگیری بوده و در جریان اجرای این طرح به نتیجه رسید، گفت: پلیس موفق شد 28 قبضه سلاح را که فاقد هر گونه مجوز بود، کشف کند.

به گفته سردار لطفي، از اراذل واوباش دستگیر شده تعدادی سلاح سرد، پنجه بوکس و ... کشف و ضبط شده است.

او  با بیان این‌که یکی از وظایف پلیس شناسی و برخورد با ا تباغ غیر مجاز است، گفت: در جریان عملیات، مأموران ما در یکی از خوابگاه‌ها حاضر شدند و اقدام به دستگیری تعدادی از اتباع غیر مجاز کردند. همان‌طور که می دانید برخی از اتباع غیر مجاز در اقدام‌هاي مجرمانه نقش دارند.

سردار لطفي با اشاره به نزدیک شدن به ایام چهارشنبه آخر سال گفت: در همین راستا در عملیاتی که اجرا شده 120 هزار عدد انواع مواد محترقه کشف و ضبط شده است.

او توضيح داد این طرح در محدوده شمال شرق تهران به اجرا در آمد و در پاسخ به سوال ایسنا در مورد نظارت بر باشگاه‌های بدنسازی اظهار کرد: در یک مورد که قلیان‌سرا بود با توجه به وقوع درگیری میان مأموران و افراد حاضر در آن، بلافاصله انجام اقدام‌هاي قانونی در این محل آغاز شد. در دیگر مراکز نیز اخطارهای لازم داده شده و مطابق قانون صنفی با آنها برخورد خواهد شد.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

برچسب‌ها

۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶