به‌دنبال قتل یک زن و ۳ دخترش به ضرب گلوله در آرامستان باغ‌فردوس کرمانشاه، پلیس موفق به دستگیری تعدادی از متهمان این پرونده شد.

به‌گزارش همشهری، صبح دوشنبه 22دی‌ماه زنی میانسال همراه 3دخترش بر سر مزار پدر خانواده در آرامستان باغ‌فردوس کرمانشاه رفته بودند که هنگام برگشت اتفاق هولناکی رخ داد. سرنشینان یک خودروی پراید که در کمین مادر و دخترانش بودند آنها را به رگبار بستند و در این حادثه زن 45ساله و 3دختر 20تا 27ساله او به قتل رسیدند.

عاملان این جنایت با همان خودروی پراید متواری شدند و شاهدان وحشت‌زده، ماجرا را به پلیس گزارش کردند. از همان زمان تحقیقات برای کشف راز این جنایت شروع شد. با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته و همچنین اظهارات شاهدان، مشخصات خودروی پراید استعلام و مشخص شد که سرنشینان این خودرو عموهای 3دختر جوان بوده‌اند.

همه‌‌چیز از انتقام‌جویی فامیلی حکایت داشت و در ادامه تحقیقات معلوم شد که عموها به خونخواهی برادرشان دست به این جنایت زده‌اند. اما دلیل خونخواهی آنها چه بود. کارآگاهان متوجه شدند که تیرماه امسال پدر خانواده قربانیان در جریان یک درگیری از سوی دامادش به قتل رسیده بود. پس از آن داماد جنایتکار دستگیر شد اما در نهایت دختران مقتول از خون پدرشان گذشتند و داماد خانواده از قصاص رهایی یافت.

گذشت دختران مقتول به مذاق عموها (برادران مقتول) خوش نیامد و همین باعث شد که روز حادثه راهی آرامستان شوند و در انتقامجویی هولناک، زن 45ساله و دخترانش را به‌قتل برسانند. با مشخص شدن این حقیقت، جست‌وجو برای دستگیری عاملان جنایت آغاز شد اما همگی آنها متواری شده بودند.

با این حال تحقیقات ادامه یافت تا اینکه ماموران موفق به دستگیری تعدادی از متهمان شدند. دادستان کرمانشاه در این خصوص گفت: چند نفر از متهمان پرونده قتل هولناک مادر و 3دخترش در باغ فردوس کرمانشاه دستگیر شدند. محمدحسین صادقی ادامه داد: علاوه بر دستگیری تعدادی از متهمان، افرادی که آنها را در این مدت پنهان کرده بودند نیز شناسایی و دستگیر شدند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

کد خبر 396237

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha