همشهری آنلاین: داوران فعال براساس مصوبه کمیته داوران فدراسیون فوتبال حق حضور در برنامه‌های رسانه‌ها و گفتگو با آنها را نخواهند داشت.

محمد رفیعی داور

به گزارش مهر، نشست کمیته داوران با حضور مهدی تاج، محمدرضا ساکت، فریدون اصفهانیان، رضا غیاثی، حسین عسکری، زاهد بحرینی، محمدرضا فلاح، علیرضا سهرابی و فاطمه فهیمی در سالن اجتماعات روابط عمومی فدراسیون برگزار و موارد زیر به تصویب اعضا رسید.

۱- مقرر شد فریدون اصفهانیان به عنوان رئیس کمیته داوران با اختیار کامل پاسخگوی کلیه مسائل داوری و کمیته داوران باشند و رضا غیاثی به عنوان سخنگوی کمیته داوران انجام وظیفه کند.

۲- تاکید به اعمال بخشنامه ماده ۳۰ آیین نامه کمیته داوران (حضور در رسانه‌های گروهی) که به شرح زیر است:

شرکت کلیه داوران فعال در برنامه‌های دیداری و شنیداری و انجام مصاحبه با رسانه‌های گروهی شامل صدا و سیما، جراید و خبرگزاری‌ها در خصوص مطالب داوری اکید ممنوع است و ناظران رسمی فدراسیون بدون مجوز کمیته داوران مجاز نیستند در برنامه‌های کارشناسی که امر تحلیل مسابقات زیر مجموعه فدراسیون را انجام می‌دهد شرکت کنند و در آن خصوص اظهار نظر نمایند. در غیر این صورت برای بار اول چهار هفته و بار دوم سه ماه و بار سوم از انجام وظیفه داوری و نظارت حذف می‌شوند.

۳- انتخاب مدرسان جهت شرکت در دوره مدرسی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی بانوان و آقایان که در اسفندماه ۹۶ با حضور مدرس خارجی برگزار می‌شود.

کد خبر 396226

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha