همشهری آنلاین: معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: مشمولان غایب تنها تا بیست و دوم بهمن ماه امسال مهلت دارند تا با تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود، از بخشش اضافه خدمت بهره‌مند شوند.

مشمولان

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رحمان علیدوست با اشاره به اینکه مهلت بخشش اضافه خدمت مشمولان غایب رو به پایان است، افزود:مشمولان غایب تا 22بهمن ماه امسال مهلت دارند که با تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود، از بخشش اضافه خدمت بهره مند شوند.

وی اضافه کرد: تمام مشمولان غایبی که تاکنون نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نکرده اند، می بایست هر چه سریعتر از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) برای اعزام به خدمت اقدام کنند تا بتوانند از تسهیلات مربوط به بخشش اضافه خدمت برخوردار شوند.

وی گفت: اضافه خدمت سنواتی و انضباطی تمامی کارکنان وظیفه حین خدمت و همچنین مشمولان غایبی که تا 22بهمن ماه سال 96 برای اعزام به خدمت خود را معرفی کنند به طور کامل بخشیده خواهد شد.

معاون احضار و اعزام این سازمان گفت: مشمولان غایب در صورتی که وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند با محرومیت ها و محدودیت های اجتماعی که در ماده 10 و 58 قانون خدمت وظیفه عمومی در نظر گرفته شده از جمله عدم دریافت تسهیلات و خدمات بانکی، خدمات بیمه ای و اشتغال به کار مواجه خواهند شد.

سرهنگ علیدوست اظهار داشت: مشمولان برای کسب اطلاع از آخرین اخبار و مجموعه قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی، می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا سامانه پیامک به شماره 110206010 اقدام کنند.

کد خبر 396177

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اخبار اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha