یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: آقای شفر یک بازی‌ساز می‌خواهد و قرار است به ما گزینه مدنظرش را اعلام کند. هر وقت این اتفاق بیفتد آن بازیکن را هم جذب می‌کنیم.

وینفرد شفر

سید پندار توفیقی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا ماجرای مطرح شده درباره اشکان دژاگه و این که می‌گویند باشگاه استقلال به دلیل خالکوبی‌های این بازیکن مخالف حضورش در جمع آبی‌های پایتخت بوده است، اظهار کرد: این یک خبر کذب است. در لیستی که شفر به ما داد نام دژاگه وجود نداشت. با این حال ما خودمان از ابتدای فصل و حتی نیم‌فصل از طریق مدیر برنامه‌های این بازیکن به دنبال او بودیم ولی آقای فاضلی، مدیر برنامه این بازیکن به ما اعلام کرده است که اشکان دژاگه به دنبال بازی کردن در اروپا است. حالا این که یکی از روزنامه‌ها این خبر را از کجا آورده من نمی‌دانم.

او درباره خرید جدید برای استقلال گفت‌: آقای شفر یک بازی‌ساز می‌خواهد و قرار است به ما گزینه مدنظرش را اعلام کند. هر وقت این اتفاق بیفتد آن بازیکن را هم جذب می‌کنیم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که نظرش راجع‌ به این که عده‌ای معتقدند استقلال با افت و خیز نتیجه‌ می‌گیرد چیست؟ گفت‌: تعارف نداریم. اگر توپ‌های ما گل می‌شد کسی نمی‌گفت که استقلال با افت و خیز نتیجه‌ می‌گیرد. استقلال شرایط مناسبی دارد و امیدواریم که بهتر هم شود.

وی در پاسخ به این پرسش که وضعیت مالی باشگاه استقلال ظاهرا بهتر شده است، بیان‌ کرد: به‌ هر حال ما در حال‌ تلاش هستیم. بازیکنان فعلی ۵۰ درصد قراردادشان را گرفته‌اند و ۸۰ درصد پول فصل قبل را هم داده‌ایم. بیشتر از ۱۰ میلیارد تومان بدهی قبلی را هم در همین چند ماه پرداخت کرده‌ایم ولی قبول کنید که حجم بدهی‌ها خیلی زیاد است.

توفیقی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود بدهی باشگاه استقلال ۱۰۷ میلیارد تومان است، گفت‌: عدد دقیق آن را نمی‌دانم و بهتر است از ذی‌حساب باشگاه بپرسید ولی باز هم می‌گویم که حجم بدهی‌های ما خیلی زیاد است.

معاون ورزشی استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا هنوز خطر حذف استقلال از رقابت‌های آسیایی وجود دارد یا خیر؟ گفت‌: تا الان که با شما صحبت می‌کنم نه ولی اگر دلالان محترم بگذارند و دوستان هم یادشان باشد که در چه باشگاهی بزرگ شده‌اند ان‌شاء‌الله مشکلی ما را تهدید نمی‌کند.

کد خبر 396078

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha