همشهری آنلاین: رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: جوانان ایرانی سهم عمده‌ای در پیروزی، تداوم و حفظ انقلاب اسلامی برعهده داشته‌اند.

غلامحسین غیب پرور

به گزارش بسیج، سردار پاسدار غلامحسین غیب پرور روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت روز سرباز در سالن 5 آذر سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: برای پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی، مسیرهای خوب و زیادی را طی کرده ایم که بخش زیادی از این افتخارات، حاصل تلاش و از خود گذشتگی قشر جوان جامعه بوده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین بااشاره به اینکه جوانان باید 3 نکته را همیشه مد نظر داشته باشند، گفت: جسم سالم، تحصیل و تذهیب از جمله موارد مورد اهمیت است که باید مورد توجه قشر جوان جامعه قرار بگیرد و یک جوان باید دارای نشاط،شادابی باشد.

وی با بیان اینکه قشر جوان، سهم عمده ای در پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی دارند، ادامه داد: خانواده، یکی از مسائل مهم در جامعه است که باید مورد توجه قرار گیرد و کمک کردن جوانان به معیشت خانواده هایشان یکی از اصول اساسی است و از طرفی دیگر، جوانان نباید باری روی دوش خانواده هایشان باشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: ما یک کشوری هستیم که واقعا برای پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی، مسیرهای خوب و زیادی را طی کرده ایم و وقتی که به گذشته نگاه می کنیم،افتخارات زیادی را می بینیم که بخش زیادی از این افتخارات حاصل تلاش و از خود گذشتگی قشر جوان جامعه بوده است.

سردارغیب پرور در ادامه با اشاره به خاطره ای از دوران دفاع مقدس اظهارکرد: همانطور که می دانیم، فاصله زیادی بین جزیره مجنون تا شلمچه است و به یاد دارم در جزیره مجنون، یک گردان سرباز داشتیم که آنها می دانستند که در شلمچه قرار است که عملیاتی صورت بگیرد اما گلایه داشتند که چرا از آنها در این عملیات استفاده نمی شود و به همین خاطر، طوماری تهیه کرده و با خون امضا کردند و خواستار این بودند که اجازه دهند تا آنها هم در این عملیات شرکت کنند.

وی افزود: ای کاش که این طومار سربازان هنوز باقی مانده بود و یقینا یکی از آثار گرانبها در موزه جنگ محسوب می شد.

کد خبر 396055

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha