همشهری آنلاین: در حالی که فردا یکشنبه جایزه انجمن بازیگران سینما به مورگان فریمن اهدا می‌شود، تیم رابینز از خاطرات وی با این بازیگر در فیلم «رستگاری در شائوشنگ» یاد کرد.

سینما

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، جایزه یک عمر دستاورد انجمن بازیگران سینما فردا یکشنبه به مورگان فریمن اهدا می‌شود.

تیم رابینز در سخنانی ضمن یادآوری و گرامیداشت خاطره فیلم مشترک «رستگاری در شائوشنگ» گفت با مورگان فریمن و سخاوت او کار چنان پیش می‌رود که نه تنها شما به بازیگر بهتری بدل می‌شوید بلکه کار خیلی راحت‌تر می‌شود.

رابینز گفت فریمن را پیش از هم‌بازی شدن با او در فیلم مشهور فرانک دارابونت می‌شناخت و از طرفداران بزرگ وی بود. وی با تاکید بر گرمای وجود وی در این فیلم گفت: نه تنها به عنوان همکار واقعا عاشقش شدم، بلکه با او دوست شدم.  

بازیگر نقش اصلی فیلم گفت: انواع مختلف بازیگر وجود دارد، بازیگرانی که جلب توجه می‌کنند و در مرکز توجه واقع می‌شوند که واقعا کار کردن با آنها جالب است، اما در مورد مورگان بخشندگی او و ارایه شیوه‌ای که وی کار می‌کند، نه تنها بازیگر مقابل را به بازیگر بهتری بدل می‌کند بلکه کار را خیلی راحت‌تر می‌سازد.

وی در عین حال از خودباوری و اعتماد به نفس مورگان فریمن یاد کرد که هم به شکل گرفتن شخصیت او در فیلم و هم به کار بازیگر مقابلش کمک می‌کند.

وی گفت به نظرم یکی از دلایلی که «رستگاری در شائوشنگ» چنین ماندگار شده رابطه دوستانه دو مردی است که در فیلم تصویر شده است.

این بازیگر تاکید کرد افرادی بوده‌اند که این فیلم را ۴۰ بار تماشا کرده‌اند و فیلم به طریقی زندگی آنها را تغییر داده یا آنها را نجات داده است.

فردا بیست و چهارمین دوره اهدای جوایز انجمن بازیگران سینما اهدا می‌شود.

کد خبر 395951

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha