همشهری آنلاین: مسئول بلیت فروشی بازی‌های ایران در جام جهانی می‌گوید اکثر بلیت‌های واگذار شده به ایران به فروش رفته و روز دوشنبه برای بلیت‌های دسته یک قرعه‌کشی صورت می‌گیرد.

جام جهانی روسیه

به گزارش ایسنا، خرید بلیت بازی‌های ایران در دور گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از سوی فدراسیون فوتبال پنج‌شنبه 28 دي، به پایان رسید و بخش اعظمی از بلیت‌ها به فروش رفت.

علی خطیر، مسئول بلیت‌فروشی جام جهانی در ایران و معاون دبیر کل فدراسیون فوتبال اظهار کرد: زمان بلیت فروشی به پایان رسید و حدود ۵۲۰۰ قطعه بلیت به فروش رفت و حدود ۴۰۰ بلیت از دسته سوم باقی مانده است.

او با بیان این که امکان تمدید بلیت فروشی تا دو روز وجود دارد، افزود: بلیت فروشی بازی اسپانیا کامل شد و تعدادی بلیت از دسته سوم بازی‌های ایران با مراکش و پرتغال باقی مانده که احتمالا تا روز قرعه کشی، هم‌وطنان می‌توانند این بلیت‌ها را خریداری کنند.

معاون دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره برگزاری قرعه کشی برای مشخص شدن صاحبان صندلی‌ها در بازی‌های ایران گفت: داوطلبان برای بلیت‌های دسته یک بیشتر از قسمت‌های دیگر است چرا که حدود ۷۰ بلیت از دسته سوم به هر کشور می‌رسد. روز دوشنبه بعد از ظهر قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار می‌شود. احتمالا خبرنگاران هم در این مراسم حضور داشته باشند اما فعلا برنامه‌ای برای پخش این مراسم از صدا و سیما نداریم.

او درباره این که چه تعداد ایرانی از طریق فیفا اقدام به خرید بلیت کردند گفت: تاکنون ۱۵ هزار ایرانی موفق به خرید بلیت بازی‌های ایران شده‌اند. بلیت فروشی تا ۳۰ ژانویه ۲۰۱۸ (۱۰ بهمن) ادامه دارد.

 

کد خبر 395942

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha