همشهری آنلاین: رقابت‌های تنیس زیر ۱۳ سال سطح ۲ آسیا با قهرمانی نماینده کشورمان در ویتنام به پایان رسید. ‌

Safi

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز رقابت‌های تنیس قهرمانی سطح 2 آسیا به میزبانی هوشیمینه ویتنام برگزار شد و مشکات‌الزهراء صفی و یونس طلاور به مصاف حریفان خود رفتند.

در فینال بخش دختران، مشکات‌الزهراء صفی موفق شد با نتیجه (2-6 و 4-6 ) مقابل ماریا بردی از لبنان به پیروزی رسيده و ضمن کسب دومین عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها، جواز حضور در مسابقات سطح یک آسیا را نیز به دست آورد.

در بحش پسران نیز یونس طلاور برای کسب عنوان پنجمی با نماینده پاکستان مسابقه داد و در نهایت با نتیجه ( 4-5 ، 4-1 و 5-10 ) به برتری رسید و صاحب این عنوان شد. آریو جوادی نیز در جایگاه نوزدهم ایستاد.

به این ترتیب این بازی‌ها پس از 2 هفته رقابت و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

یونس طلاور و آریو جوادی از ایران، تایم عزمه از سوریه و فدی بیدان از لبنان و در بخش دختران مشکات‌الزهراء صفی از ایران و ماریا بردی از لبنان به عنوان نمایندگان تیم غرب آسیا در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند.

رقابت‌هاي تنیس غرب آسیا از 18 لغایت 29 دی ماه به میزبانی هوشی‌مینه ویتنام برگزار شد و برترین‌ها جواز حضور در مسابقات سطح یک آسیا را کسب کردند.

سرمربیگری تیم غرب آسیا بر عهده سید امیر برقعی (مدیر توسعه تنیس غرب آسیا و آسیای میانه) از ایران بود و فدی بیدان از لبنان و شهرزاد شیخ‌صراف از ایران به عنوان مربی اين تیم را در این پيكارها همراهی کردند.

 

کد خبر 395931

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha