همشهری آنلاین: تیم گیلان عنوان قهرمانی مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان در اصفهان را از آن خود کرد.

Karate

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، در پایان رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور پسران که در رده سنی نوجوانان و در سالن پیروزی اصفهان پیگیری شد، تیم گیلان با یک طلا، یک نقره و 2دو برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد.

مازندران با یک طلا و یک نقره نایب قهرمان شد، تهران با یک طلا و یک برنز در مکان سوم قرار گرفت، تیم‌های زنجان، آذربایجان غربی و فارس هر کدام با یک طلا در رده چهارم قرار گرفتند، کرمان با دو نقره و یک برنز پنجم شد، .تیم قزوین با یک نقره و چهار برنز در مکان ششم ایستاد، قم با یک نقره و یک برنز هفتم شد و تیم‌های البرز، خوزستان و همدان هر کدام با یک برنز به طور مشترك در مکان هشتم جای گرفتند.

در این پيكارها 570 کاراته‌کا شرکت داشتند.


همچنين در پايان اين رقابت‌ها نفرات برتر کاتا و کومیته انفرادی مشخص شدند.

در کاتای انفرادی، حسین عابدی از فارس اول شد، امیرحسن معین‌الدینی از کرمان در رده دوم قرار گرفت و متین محمدیکتا از قم و حسین کاویانی از خوزستان در مکان سوم مشترک قرار گرفتند. در این بخش ۹۴ کاتارو شرکت داشتند.

در وزن ۵۲- کیلوگرم، محمدحسین بابایی از زنجان مقام نخست را کسب کرد، محمدرضا زارع از مازندران در مکان دوم قرار گرفت و معراج محمدی از قزوین و مرتضی کریمی کلایه از البرز سوم شدند. در این وزن ۲۵۳ کاراته‌کا شرکت داشتند.

در وزن ۵۷- کیلوگرم، محمدرضا پاشاپور از آذربایجان غربی عنوان اولی را به دست آورد، مهدی کاظمی از گیلان در مکان دوم ایستاد و علیرضا حبیبی از گیلان و سعید رمضانی از قزوین در مکان سوم مشترک قرار گرفتند. در این وزن ۷۳ کاراته‌کا حاضر بودند.

در وزن ۶۳- کیلوگرم، امیرحسین بابایی از تهران اول شد.، محراب مددی از کرمان عنوان دوم را کسب کرد و مهدی شفیعی‌پور از کرمان و مهدی نوروزی از همدان سوم مشترک شدند. در این وزن ۵۷ کاراته‌کا شرکت داشتند.

در وزن ۷۰- کیلوگرم، سیدطاها حسینی از مازندران عنوان نخست را به دست آورد، امیرحسین گلبهار از قم دوم شد و حسین رجبی از قزوین و حمیدرضا حیدریان از قزوین در رده سوم مشترک ایستادند. در این وزن ۴۶ کاراته‌کا شرکت داشتند.

در وزن 70+کیلوگرم، محسن صفرنژاد از گیلان اول شد، حسین اسماعیلی از قزوین در مکان دوم قرار گرفت و پیام علیزاده از تهران و آرمین فرجی‌پور از گیلان سوم شدند. در این وزن ۴۷ کاراته‌کا حاضر بودند.

 

کد خبر 395916

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha