جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: امیر خان بازیگر بالیوود با فیلم جدیدش راس باکس آفیس چین را به تصرف خود درآورد.

سینما

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، «سوپراستار مخفی» جدیدترین فیلم از عامر خان سوپراستار بالیوود در راس باکس آفیس چین قرار گرفت. این فیلم به پشتوانه فیلم قبلی عامر خان با عنوان «دنگال» که فروش باورنکردنی ۱۹۳ میلیون دلاری را در چین تجربه کرد، با اقبال روبه رو شده است.

«سوپر استار» تنها ۳.۵ میلیون دلار تا ساعت ۳ بعدازظهر روز جمعه (امروز) که روز افتتاحیه آن در چین است، فروش کرده و به راحتی در راس باکس آفیس چین قرار گرفته است.

در جایگاه دوم فیلمی با بازی ژانگ ژیی با عنوان «همیشه جوان» و سپس «محافظان مقبره» جای گرفته‌اند. این فیلم سوم یک محصول با بودجه بزرگ مشترک بین استرالیا-چین است که لی بینگ‌بینگ، کلان لوتس و کلسی گرامر در آن بازی کرده‌اند.

«سوپراستار» فیلمی جمع‌و جورتر از فیلم خانوادگی «دنگال» است. این فیلم داستان دختر ۱۴ ساله‌ای را روایت می‌کند که آرزویش خواننده شدن است و برای رسیدن به این جایگاه با نابرابری‌های اجتماعی و خشونت خانگی روبه‌رو می‌شود. این فیلم را ادویت چاندان کارگردانی کرده و امیر خان تهیه کننده آن بوده است.

فیلم جدید عامر خان با بودجه ۲.۴ میلیون دلاری ساخته شده و خان در آن در نقش یک خواننده و موسیقیدان بازی کرده است.

«سوپراستار» ماه اکتبر در هند اکران شد و ۱۲.۵ میلیون دلار فروش کرد و در دیگر نقاط جهان نیز فروشی ۷.۸۲ میلیون دلاری را به ثبت رساند. این فیلم در مجموع ۲۰.۳ میلیون دلار فروش جهانی داشته است.

نتیجه موفقیت سینمای بالیوود در چین اکران بیشتر فیلم‌های هندی در این کشور است. فیلم «باجرانگی بایجان» که سال ۲۰۱۵ در جهان اکران شد نیز قرار است ۲ مارس در چین روی پرده‌های سینماها برود.

کد خبر 395861

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha