همشهری آنلاین: بیست‌ویکمین دوره طرح ملی ازدواج دانشجویی (همسفر تا بهشت) از سوم بهمن ماه تا پایان سال جاری به میزبانی مشهدالرضا(ع) برگزار می‌شود.

زوج دانشجو

به گزارش مهر، بیست‌ویکمین دوره طرح ملی ازدواج دانشجویی کشور هفته آینده با اعزام اولین کاروان از زوج‌های دانشجو کار خود را آغاز خواهد کرد.

این مراسم در قالب بیست‌ویکمین دوره طرح ملی ازدواج دانشجویی (همسفر تا بهشت) از سوم بهمن ماه تا پایان سال جاری به میزبانی مشهدالرضا(ع) برگزار می‌شود.

از میان ۱۶ کاروان در نظر گرفته شده جهت تشرف زوج‌های دانشجو، برنامه‌های تدارک دیده شده برای پنج کاروان اول، به صورت ویژه خواهد بود.

طبق اعلام ستاد ازدواج دانشجویی کشور، شرکت‌کنندگان در این کاروان‌ها ضمن بهره‌مندی از هدایا و جوایز، از مزایای ویژه همچون غذای متبرک حضرت رضا(ع) نیز برخوردار می‌شوند.

دانشجویان مزدوج واجد شرایط، برای ثبت‌نام در این جشن می‌بایست به دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها مراجعه کنند و در دانشگاه‌هایی که فاقد دفتر نمایندگی رهبری هستند، دانشجویان می‌توانند به رابط فرهنگی، امور دانشجویی یا دفتر نهاد رهبری استان مراجعه کنند.

همچنین حدود هشت هزار زوج دانشجو که در مراسم سال گذشته ثبت‌نام کرده و موفق به تشرف نشده‌اند و سه هزار زوجی که سال گذشته ثبت‌نام کرده اما مدارک‌شان تایید نشده است، می‌توانند تا پایان بهمن ماه با ارائه مدارک خود به دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و انتخاب کاروان به مشهد مقدس مشرف شوند.

زوج‌های دانشجویی که تا کنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند تا ۳۰ بهمن ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سایت www.ezdevaj.org برای حضور در این مراسم ثبت‌نام کنند.

کد خبر 395791

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha