همشهری آنلاین: ثبت‌نام و انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت رشته‌های آزمون سراسری و کارشناسی ناپیوسته ۱۳۹۶ دانشگاه آزاد از ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه ۲۸ دی ماه آغاز می‌شود.

به گزارش فارس، ثبت‌نام انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت رشته‌های آزمون سراسری و کارشناسی ناپیوسته 1396 دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 8 صبح پنج‌شنبه ۲۸ دی‌ ماه آغاز می‌شود و تا ساعت 24 روز شنبه ۱۴ بهمن‌ ماه ادامه خواهد داشت.

تمام داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری و کارشناسی ناپیوسته که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هستند و در مرحله قبلی انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کرده یا نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org نسبت به انتخاب حداکثر بیست رشته/ محل دانشگاهی اقدام کنند.

امکان ویرایش رشته / محل‌های انتخابی تا پایان مدت زمان ثبت‌نام برای داوطلبان فراهم است.

همچنين ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته نیمسال دوم 97-96 نيز از 8 صبح روز پنجشنبه ۲۸ دی‌ ماه آغاز می‌شود و تا ساعت 24 روز چهارشنبه ۱۱ بهمن‌ ماه ادامه دارد.

تمام متقاضیان ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی‌های کامل در خصوص انتخاب رشته، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت‌نام در 20 رشته/محل اقدام کنند.

داشتن دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه و یا مدرک پیش‌دانشگاهی نظام جدید متوسطه و همچنین داشتن مدرک کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) برای ثبت‌نام داوطلبان در دوره پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی پیوسته الزامی است.

متقاضیان کارشناسی ناپیوسته با دارا بودن مدرک کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) و کاردانی دانشگاه جامع علمی کابردی می‌توانند در هر رشته‌ای از کارشناسی ناپیوسته بر اساس معدل مندرج در مدرک فارغ‌التحصیلی مقطع کاردانی، ثبت‌نام کنند.

کد خبر 395784

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha