همشهری آنلاین: معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: مشمولان غایب برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود باید مجددا به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه کنند.

مشمولان

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رحمان علیدوست افزود: مشمولانی که برگ آماده به خدمت دریافت کرده اند ولی در تاریخ های تعیین شده ،برای انجام خدمت سربازی خود را معرفی نکرده اند، غایب محسوب شده و سه ماه اضافه خدمت برای آنان درج خواهد شد.

وی در این باره اضافه کرد: این دسته از مشمولان برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود می بایست مجددا به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه و برگ آماده به خدمت با تاریخ جدید را دریافت کنند.

معاون احضارو اعزام سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: مشمولان غایب در صورتی که وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند با محرومیت ها و محدودیت های اجتماعی که در ماده 10 و 58 قانون خدمت وظیفه عمومی در نظر گرفته شده ازجمله عدم دریافت تسهیلات و خدمات بانکی ، خدمات بیمه ای و اشتغال به کار مواجه خواهند شد.

وی گفت: مشمولان برای کسب اطلاع از آخرین اخبار و مجموعه قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا سامانه پیامک به شماره 110206010 اقدام کنند.

 

کد خبر 395766

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha