همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: انقلاب اسلامی ایران شریان حیات همه مسلمانان جهان است و باید از این شریان حراست و پاسداری کرد.

غلامحسین غیب پرور

به گزارش ایرنا، سردار غلامحسین غیب پرور روز سه شنبه در نشست صمیمی با سران طوایف، معتمدان و ریش سفیدان شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت: ایران به برکت اسلام و انقلاب هویت جدید پیدا کرده و باید از این نعمت پاسداری کنیم.

وی بیان کرد: خداوند متعال در قرآن کریم به ما فرمان داده که نعمات الهی را برشماریم و انقلاب اسلامی یکی از نعمات بزرگ الهی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به 26 دی سالروز فرار شاه خائن از ایران اسلامی در سال 57 گفت: در چنین روزی طاغوت زمان با دست مردم و با رهبری حضرت امام خمینی(ره) از کشور فرار کرد.

سردار غیب پرور اظهار داشت: ایران اسلامی قبل از انقلاب یک کشور تحقیر شده و غیر قابل احترام بود و استکبار جهانی دیانت، اقتصاد و فرهنگ ما را به تاراج برده بود.

وی بیان کرد: شاه با نوکری خودش به آمریکا هیچ آبرویی برای ما ایرانیان نگذاشته بود.

وی افزود: شاه ملعون تا جایی به بیگانان وابسته بود که هنگامی که می خواستند رئیس دانشگاه تهران را عوض کنند باید از سفیر آمریکا اجازه می گرفتند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران عزت و آبرو را در پناه دین اسلام به ما بازگرداند.

تصریح کرد: مردم و هدایت های امام خمینی(ره) سبب اعتلای ایران اسلامی در پناه اسلام شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز بعد از گذشت 39 سال از پیروزی انقلاب اسلامی در سرتاسر جهان عزتمند و سرافراز هستیم.

سردار غیب پرور اظهار داشت: امروزه ایرانی ها را به آزادگی و شرافت در جهان می شناسند.

وی بیان کرد: جهانیان ایران اسلامی را کشوری می شناسند که در مقابل مستکبران عالم سر خم نکرده است.

وی افزود: مستکبران عالم از همان لحظه نخست پیروزی انقلاب اسلامی به دشمنی با ملت ایران اسلامی برآمدند.

وی ادامه داد: استکبار حدود چهل سال است که با انقلاب اسلامی از راههای مختلف دشمنی می کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: براساس گفته خودشان 52 کشور جهان صدام ملعون را در دوران هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی کمک می کردند.

سردار غیب پرور اظهار داشت: استکبار جهانی علیه ملت ایران اسلامی جنگ فرهنگی و اقتصادی به راه انداخته است.

وی با اشاره به اینکه در بسیاری از زمینه ها پیشرفت علمی خوبی داشته ایم، افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی در توان دفاعی کشور مشکلی نداریم.

وی تصریح کرد: آمریکا اگر می دانست که از طریق نظامی می تواند بر ایران اسلامی چیره شود تا کنون بارها این کار را انجام داده بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن به دنبال ایجاد اختلاف قومی، مذهبی و طایفه ای در کشور است، لذا علما، دانشگاهیان، سران طوایف و معتمدان باید هوشیار باشند.

سردار غیب پرور اظهار داشت: ایران اسلامی از لحاظ قومیت و مذهب متنوع است و به برکت انقلاب اسلامی تمامی مذاهب و قومیت ها در کنار یکدیگر با صلح و آرامش زندگی می کنند و دشمنان از این عصابی اند.

وی بیان کرد: دشمنان فرهنگ ما را از داخل نشانه گرفته اند تا ما را از درون بی محتوا کنند که با هوشیاری ملت با بصیر ایران اسلامی به هیچ کدام از اهداف شوم خودشان نخواهند رسید.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی تا کنون بارها از ملت با بصیر ایران سیلی خورده اند و تا آخرین لحظه زندگیشان پای آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایستادگی می کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید شوشتری و محمد زاده شهدای وحدت سیستان و بلوچستان گفت: این شهدا از چهره های برجسته انقلاب اسلامی هستند که مدال نوکری مردم این استان را بر سینه هایشان داشتند.

سردار غیب پرور اظهار داشت: این شهیدان بزرگوار همواره افتخار نوکری مردم با بصیر و انقلابی سیستان و بلوچستان را داشتند.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان به لطف پروردگار متعال و حضور معتمدان، ریش سفیدان، علما، بزرگان طوایف و سران قبایل یکی از استانهای امن کشور است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در دنیا بزرگ و سربلند شده است.

سردار حسین معروفی اظهار داشت: عزت و سربلندی ملت ایران در جهان به دلیل پیروی از ولایت است.

وی بیان کرد: وفاق ملی و وحدت از مهمترین مولفه هایی هستند که عزت و سربلندی ملت ایران را مستحکم می کند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی از مردم سیستان و بلوچستان بارها شکست خورده اند به دنبال ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی هستند بنابراین امروز بیش از گذشته به وفاق و وحدت نیازمند هستیم.

وی افزود: دشمن سه راهبرد انشاق قومی، مذهبی و وحشت را در دستور کار خودش قرار داده است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: هوشمندی و پیروی از آرمان های انقلاب اسلامی می تواند تمام توطئه های دشمنان را نقش بر آب کند.

سردار معروفی اظهار داشت: 282 طایفه شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان هستند که در کنار یکدیگر با صلح و دوستی زندگی می کنند و با یکدیگر مراودات اقتصادی، اجتماعی و حتی زناشویی دارند.

وی افزود: سیستانی و بلوچ در طول تاریخ در سیستان و بلوچستان در کنار یکدیگر با آرامش کامل زندگی کرده و می کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان آرامش و دوستی شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان را برنمی تابد و به دنبال ایجاد اختلاف اند که با هوشیاری مردم همچون گذشته به اهداف شوم خودشان نخواهند رسید.

وی بیان کرد: طوایف سیستانی و بلوچ شیعه و سنی دل در گروه اعتلای انقلاب اسلامی دارند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: مردم شیعه و سنی این استان بارها اثبات کرده اند که استکبار ستیز هستند.

سردار معروفی اظهار داشت: مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در دوران دفاع مقدس 964 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.

اختر محمد کهرازهی یکی از بزرگان طوایف سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: بزگان این استان در مقابل استکبار جهانی ید واحده هستند و همواره پشتیبان نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده وهستند.

وی بیان کرد: دشمنان ایران این را بدانند که مردم سیستان و بلوچستان بارها نشان داده اند که یاور نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود: هر سیاه چادر در سیستان و بلوچستان به عنوان یک سنگر پشتیبان انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: علمای شیعه و سنی، بزرگان طوایف و ریش سفیدان در کنار مسئولان همواره به دنبال رفع مشکلات مردم سیستان و بلوچستان هستند.

فرهاد شهرکی عضو هیات علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان نیز در این نشست بر اتحاد و همبستگی شیعه و سنی این استان در مقابل دسیه های دشمنان تاکید کرد.

کد خبر 395654

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha