همشهری آنلاین: بایرن مونیخ نیم‌فصل دوم بوندس‌لیگا را با موفقیت آغاز کرد و از سد بایر لورکوزن گذشت. شالکه در دوئل حساس مقابل آر. بی. لایزپیگ شکستی تلخ را تجربه کرد. آگسبورگ، هانوفر و اشتوتگارت از تیم‌های موفق این هفته بودند.

Vidal-Rodriguez
  • بایر لورکوزن یک - بایرن مونیخ ۳

پیکارهای نیم‌ فصل دوم بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (۱۲ ژانویه / ۲۲ دی) با دیدار بایرن مونیخ و بایر لورکوزن آغاز شد. مونیخی‌ها در این دیدار اقتدار خود را به نمایش گذاشته و میزبان قدرتمند خود را ۳ بر یک شکست دادند. خامز رودریگز با ساختن دومین گل بایرن و به ثمر رساندن سومین گل این تیم، یکی از چهره‌های درخشان میدان بود. بایرن مونیخ با ۴۴ امتیاز یکه‌تاز جدول رده‌بندی است. لورکوزن در رتبه ۴ قرار دارد.

  • آر. بی. لایزپیگ ۳ - شالکه یک

یکی از دیدارهای حساس هفته‌ ۱۸ بوندس‌لیگا میان آر. بی‌. لایپزیگ، نایب‌ قهرمان فصل گذشته و شالکه برگزار شد. سفیدپوش‌های لایپزیگ با تلاش و جنگندگی موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک شالکه را شکست دهند و جای این تیم در رده دوم جدول را بگیرند. شالکه نیز به رتبه سوم تنزل کرد. تیم ورنر، مهاجم لایپزیگ دقایقی پس از تعویض به میدان دومین گل تیمش را به ثمر رساند و سازنده‌ گل سوم لایزپیگ نیز بود.

  • وردر برمن یک - هوفن‌هایم یک

پیکار وردر برمن و هوفن‌هایم در هفته ۱۸ با تساوی یک بر یک به پایان رسید؛ نتیجه‌ای که با توجه به عملکرد کم و بیش یکسان دو تیم عادلانه بود. هوفن‌هایم و وردر برمن در حال حاضر به ترتیب در رده‌های هشتم و شانزدهم جدول به سر می‌برند.

  • آینتراخت فرانکفورت یک - فرایبورگ یک

آینتراخت فرانکفورت که در فصل جاری خوش درخشیده، اين هفته میزبان فرایبورگ بود. این دیدار پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با عادلانه یک بر یک خاتمه یافت. در نیمه اول فرانکفورتی‌ها تیم برتر میدان بودند و در نیمه دوم سرخ‌پوش‌های فرایبورگ. تیم‌های آینتراخت فرانکفورت و فرایبورگ در حال حاضر به ترتیب در رده‌های ۹ و ۱۳ جدول قرار دارند.

  • آگسبورگ یک - هامبورگ صفر

موفقیت آگسبورگ در آغاز نیم‌ فصل دوم نیز ادامه یافت. این تیم با پیروزی یک بر صفر مقابل مهمان شمالی خود، هامبورگ توانست سه امتیاز مهم به دست آورد و گامی دیگر به رده‌های بالای جدول نزدیک شود. گل طلایی آگسبورگ در این مصاف را کوو جا - چئول در دقیقه ۴۵ بازی به ثمر رساند.

  • اشتوتگارت یک - هرتا برلین صفر

اشتوتگارت نیز از تیم‌های موفق هفته ۱۸ بود. اين تيم با پیروزی یک بر صفر مقابل پایتخت‌نشین‌های هرتا برلین به سه امتیاز مهم دست یافت. ماریو گومز، ملی‌پوش باسابقه آلمان که در آغاز فعالیت خود در باشگاه اشوتگارت توپ می‌زد، پس از سال‌ها به این باشگاه بازگشته و در مصاف با هرتا برلین حضوری دوباره در جمع اشتوتگارتی‌ها را جشن گرفت.

  • دیدارهای يكشنبه

رقابت‌های هفته ۱۸ بوندس‌لیگا عصر یکشنبه (۱۴ ژانویه / ۲۴ دی) با انجام دو دیدار به پایان ‌رسيد که طی آن اف ث کلن میزبان بوروسیا مونشن‌گلادباخ بود كه توانست اين تيم را با حساب 2 بر 1 از پيش رو بردارد و بوروسیا دورتموند نیز در خانه خود به مصاف "گرگ‌های" ولفسبورگ رفت كه اين ديدار در پايان با تساوي بدون گل به اتمام رسيد.

 

کد خبر 395518

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha