همشهری آنلاین: نمایش شاد و موزیکال کدو قلقله‌ زن به نویسندگی و کارگردانی امید اجاقی از ۱۸ تا ۳۰ دی ماه ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای کوثر اصفهان به صحنه می‌رود.

تئاتر کدو قلقله زن

حمیدرضا مکارمی در این خصوص می‌گوید: فرهنگسرای کوثر اصفهان در راستای حمایت از نمایش کودک و نوجوان، متون فارسی و قصه‌های کهن ایرانی این نمایش را به صحنه می‌برد.

مکارمی ادامه می‌دهد: کدو قلقله زن داستان کودکی و نام آشنای نسل گذشته است که خوشبختانه هنوز جذابیت خود را از دست نداده؛ پیرزنی که در راه رسیدن به خانه دخترش برای فرار از آسیب حیوانات وحشی جنگل داخل کدویی می‌رود و مسیرش را قل قل زنان طی می‌کند.

پیام قصه اما پیامی است که هویت ایرانی را می‌سازد تکیه بر اندیشه برای یافتن بهترین راه حل و رفتار مسالمت‌آمیز در شرایط بحرانی برای رسیدن به مطلوب.

در این نمایش ستاره موسوی، آیدا مالکی، زهرا نیلی خواجو، زهرا شیرعلیزاده، میلاد کلینی، علی لیموچی، علیرضا اکبری فرتخونی، افروز بهزادی، مهدی چوبک زن و بهار حیدر پور به ایفای نقش پرداخته‌اند.

علاقمندان برای تماشای نمایش و رزرو بلیط می توانند به فرهنگسرای کوثر واقع در خیابان جی خیابان مسجدعلی مراجعه و یا با شماره تلفن 35212475 تماس بگیرند.

کد خبر 395158

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha