همشهری آنلاین: رقابت‌های تیمی اسنوکر شهرهای آسیایی در مرحله گروهی انجام شد و طی آن تیم‌های جهان بیلیارد تهران و توپ طلایی به مرحله حذفی صعود کردند.

Snooker

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، مسابقات اسنوکر تیمی شهرهای آسیایی هفدهم تا بیست و یکم دی ماه به میزبانی چین در شهر فوشان در حال برگزاری است. تیم‌های فاطر تجارت، شادمان پاسارگاد گیلان و توپ سیاه پس از رقابت در مرحله گروهی موفق به کسب امتیاز لازم برای صعود به مرحله حذفی نشدند و از دور این رقابت‌ها کنار رفتند و تیم‌های جهان بیلیارد تهران و توپ طلایی با کسب پیروزی مقابل حریفان خود موفق شدند به مرحله حذفی صعود کنند.

در این دوره از رقابت‌ها 52 تیم شرکت کردند که اکثریت آنها را تیم‌های چینی تشکیل می‌دهند و بازیکنان حرفه‌ای مانند لی هانگ، کا یو پنگ، لی های تون و ... در آن حضور دارند و مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار است.

کشورمان در این مسابقات با پنج تیم جهان بیلیارد تهران متشکل از امیر سرخوش و سیاوش مزینی، توپ سیاه متشکل از سهیل واحدی و میلاد ولی‌حصاری، فاطر تجارت رسا متشکل از سعید ابولسانی و آرمان دیناروند، توپ طلائی متشکل از محمد لب‌آبی و علی روشنی‌کیا و تیم شادمان پاسارگاد متشکل از حامد ذره‌دوست و ارسلان اسماعیل‌نژاد حضور پیدا کرده است.

 

کد خبر 394975

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha