همشهری آنلاین: سخنگوی فراکسیون امید از مخالفت با حذف یارانه‌بگیران و افزایش قیمت حامل‌های انرژی خبر داد و گفت: لازم است بودجه نهادهای خاصی که مردم روی آنها حساسیت دارند کاهش یابد.

پارسایی

بهرام پارسایی در گفت‌گو با ایلنا با اشاره به جلسه فراکسیون امید به ریاست عارف اعلام کرد: در این جلسه آقای تاجگردون رئیس کمیسیون تلفین بودجه سال ۹۷ گزارشی از روند تصویب لایحه بودجه به فراکسیون امید ارائه کرد و اعضای فراکسیون هم نقطه نظرات و دیدگاه‌های خودرا مطرح کردند.

وی افزود: اعضای فراکسیون با قبول اینکه قیمت حامل‌های انرژی بیش از وضعیت فعلی است، تاکید کردند که با افزایش این قیمت موافق نیستند.

پارسایی با تاکید بر لزوم ارتقای شفافیت در بودجه ۹۷ گفت: فراکسیون امید معتقد است لازم است بودجه نهادهای خاصی که مردم روی آن حساسیت دارند کاهش یابد تا هزینه آن به صفر برسد و مردم به رضایت برسند.

سخنگوی فراکسیون امید همچنین با اشاره مخالفت این فراکسیون با حذف یارانه‌بگیران تاکید کرد:‌ لازم است بر صندوق توسعه ملی نظارت دقیق‌تری صورت گیرد تا اعتبارات این صندوق صرف اشتغال و حل مشکل سپرده‌گذاران موسسات مالی شود چرا که این مسائل دغدغه اصلی جامعه است.

پارسایی در پایان با تاکید بر اینکه جمع بندی فراکسیون امید درباره بودجه ۹۷ که احتمال زیاد در قالب یک بیانیه اعلام می‌شود، خاطرنشان کرد: فراکسیون امید خواستار این است که لایحه بودجه به نحوی به تصویب برسد که راه‌های فساد بسته شده و سطح شفافیت در نظام اقتصادی کشور ارتقا یابد.

کد خبر 394824

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha