چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱
۰ نفر

شکارچی زنان پایتخت که با ضرب و شتم طعمه‌هایش، آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد و اموالشان را سرقت می‌کرد با هوشیاری پلیس دستگیر شد.

به گزارش همشهری، 11آذر‌ماه زنی جوان به کلانتری 147گلبرگ رفت و گفت در دام راننده پرایدی گرفتار شده است. او می‌گفت که به‌عنوان مسافر سوار این خودرو شده اما راننده شیطان‌صفت به تهدید و ضرب و شتم او پرداخته و پس از سرقت کیفش قصد آزار و اذیت وی را داشته است اما زن جوان در یک لحظه موفق شده خود را از ماشین به بیرون پرت و فرار کند.

با اعلام این شکایت، گروهی از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران با دستور قاضی بخشوده، بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند. مأموران با انجام بررسی‌ها و تصاویر به‌دست آمده از دوربین‌های مداربسته موفق به شناسایی خودروی پراید 141نقره‌ای رنگ متهم شدند اما در بررسی‌ها مشخص شد که خودرو اول آذر‌ماه در منطقه شهرری به سرقت رفته است.

تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه چند روز پیش مأموران گشت پلیس آگاهی تهران در محدوده اتابک به یک دستگاه خودروی پراید که داخل کوچه‌ای پارک بود و زن جوانی در داخل ماشین با راننده درگیر بود، مشکوک شدند. در همین هنگام راننده پراید با دیدن پلیس، ‌ماشین را روشن کرد و قصد فرار داشت. ماموران نیز به تعقیب او پرداختند که در ادامه خودروی پراید از مسیر اصلی منحرف شده و با جدول کنار خیابان برخورد کرد و لاستیکش ترکید.

همین باعث دستگیری راننده 42ساله به نام علیرضا شد. از سوی دیگر زن جوان که در زمان دستگیری متهم، داخل خودروی پراید بود به مأموران گفت: ساعت 22شب حادثه از محل کارم در افسریه بیرون آمدم تا به خانه بروم. برای همین سوار خودروی پراید متهم شدم. تصورم این بود که مسافرکش است اما زمانی که به مقابل خانه‌ام رسیدم و به راننده گفتم که می‌خواهم پیاده شوم ناگهان راننده توقف کرد و به سرعت به صندلی عقب ماشین آمد. او با دست دهان و گلویم را گرفت و به زور مرا به صندلی جلو برد. درهای ماشین را قفل کرد و پس از بستن دست و پاهایم با پارچه، مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

با دستگیری راننده پراید مشخص شد که همان متهم تحت تعقیب است. ماموران متوجه شدند که این مرد از مجرمان سابقه‌دار است که بارها به اتهام جرایم مختلف ازجمله آزار و اذیت، آتش‌سوزی عمدی و سرقت اماکن در تهران، ورامین و استان اصفهان دستگیر و روانه زندان شده است.

درادامه تحقیقات مشخص شد که زن جوان دیگری که وکیل دادگستری بوده نیز در دام این مرد شیطان صفت گرفتار شده است. او روز حادثه از دادسرا خارج شده و به‌عنوان مسافر سوار ماشین وی شده تا به خانه‌اش برود اما قربانی نقشه شوم او شده بود. به گفته سرهنگ کارآگاه فخرالدین افراسیابی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران، متهم با قرار قانونی در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات برای شناسایی شاکیان احتمالی ادامه دارد.

کد خبر 394515

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha