چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: طی احکامی از سوی مجتبی آقایی ـ دبیر این دوره از جشنواره ـ مدیران هنری ۱۴ استان معرفی شدند.

تجسمی

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد خبری دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر، آذربایجان‌غربی و شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، تهران، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، قزوین، گیلان، گلستان و همدان از استان‌هایی هستند که برای حضور در جشنواره تجسمی فجر احکام خود را دریافت کردند.

این بخش از جشنواره با هدف توجه به هنرمندان استان‌ها و انعکاس آثار آن‌ها در سطح ملی و با رویکرد بینارشته‌ایی به این رویداد بزرگ هنری کشور افزوده شده است.

طی جلسه‌ای که با هدف هماهنگی و تشریح برنامه‌ها با حضور دبیران جشنواره و مدیران هنری استانها در محل ستاد برگزاری جشنواره تشکیل شد، برنامه‌ریزی‌ها در هر استان بررسی و هماهنگی‌های لازم مورد بحث قرار گرفت. همچنین در جلسه مذکور کمک هزینه آماده سازی و نمایش آثار از سوی ستاد برگزاری جشنواره، لوح سپاس، معرفی هنرمند  و چاپ آثار در کتاب جشنواره به همراه اختصاص بیمه هنرمندان و عضویت در موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، مصوب شد.

در ادامه این جلسه پیشنهاد شد که یک روز به عنوان، روز هنر استان، در محل برگزاری نمایشگاه جشنواره در تهران اختصاص پیدا کند تا این مراسم فرصت مغتنمی برای نکوداشت مقام هنرمند معرفی شده باشد.

افتتاحیه این بخش از دهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر  ۱۲ بهمن سال جاری در هر استان برگزار و نمایشگاه تا ۲۲ بهمن برقرار خواهد بود.

دهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر ۳ بهمن تا ۴ اسفند در موسسه فرهنگی و هنری صبا برگزار می‌شود.

کد خبر 394477

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha