سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸
۰ نفر

سخت می‌شود به همه یا حتی چند مورد از موزه‌های بزرگ دنیا رفت و آثار هنری را از نزدیک مشاهده کرد.

موزه‌های جهان را با موبایل بگردید!

اما با پیشرفت تکنولوژی، تصاویر 360درجه و واقعیت مجازی، حالا می‌توان از راهی بسیار دور تجربه دیدن این موزه‌ها را داشت.

موزه لوور اپلیکیشن My Visit to the Louvre یکی از برجسته‌ترین برنامه‌های مربوط به بازدید مجازی از موزه است که شما را به دیدن یکی از برترین موزه‌های تاریخ خواهد برد. تصاویر بسیار با کیفیت، تصاویر سه‌بعدی و 360درجه و اطلاعات مفید در مورد آثار مختلف از جمله ویژگی‌های این برنامه محسوب می‌شود.

موزه تاریخ طبیعی آمریکا یکی از جذاب‌ترین موزه‌های آمریکا را هم در حوزه تاریخ طبیعی می‌توانید در اپلیکیشن Explorer AMNH NYC مشاهده کنید. این برنامه جذاب شامل بخش‌های مختلفی می‌شود که همانند یک موزه واقعی از هم تفکیک شده‌اند. عکس‌ها، فیلم‌ها و تصاویر360 درجه موجود در این برنامه شما را کاملا غرق در محیط موزه خواهد کرد.

موزه ملی هلند برنامه Rijksmuseum هم موزه ملی هلند را به دنیای دیجیتال آورده است. این برنامه هم جدای از راهنمایی برای حضور فیزیکی در موزه، تقریبا تمامی آثار را به‌صورت دیجیتال در برنامه خود آورده و ویدئوهایی باکیفیت بسیار بالا را نیز از موزه برای کاربرانش آماده کرده است. تصاویر سه بعدی زیبا و توضیحات کامل از هر کدام از آثار از دیگر ویژگی‌های این برنامه به‌شمار می‌رود.

موزه بریتانیا اگر چه اپلیکیشن مربوط به این موزه British Museum Guide نام دارد اما این برنامه بسیار فراتر از یک راهنمای مراجعه است و عکس‌های بسیار باکیفیتی از بخش‌های مختلف موزه و آثار موجود در آن دارد و برای هر اثر هم اطلاعات کاملی درج شده تا کاربران را با آن آشنا کند.

موزه هنر مدرن آمریکا مجموعه برنامه‌هایی که برای موزه هنر مدرن آمریکا واقع در نیویورک ساخته شده به راحتی می‌تواند شما را با دنیای هنر مدرن آشنا کند. ازجمله ویژگی‌های بسیار خوب این برنامه در کنار تصاویر بسیار خوبش، راهنمای صوتی آن به زبان انگلیسی است.

استفاده از واقعیت مجازی اما در انتها باید اپلیکیشنی برای آنها که ابزار واقعیت مجازی دارند هم معرفی شود. اپلیکیشن Google Arts & Culture VR شما را به دیدن یک موزه بسیار زیبا از آثار مدرن سراسر جهان می‌برد. تنها کافی است عینکی حتی با قیمتی پایین تهیه کنید، با برنامه همگام شوید و از خانه خود پا به دنیایی خیره‌کننده بگذارید. تصاویر و بافت‌های بسیار باکیفیت سالن طراحی شده و اجازه‌ استفاده از آثار بزرگ ازجمله ویژگی‌های بسیار خوب این سرویس کاملا رایگان گوگل محسوب می‌شوند.

کد خبر 394408

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha