همشهری آنلاین: وزارت کشور با دعوت از دبیران و مسئولان احزاب عمده کشور ضمن دریافت دیدگاه و نظرات آنها درباره حوادث اخیر کشور به تبادل نظر در جهت تقویت همبستگی و اتحاد ملی پرداخت.

 

به گزارش ایسنا، وزارت کشور با دعوت از دبیران و مسئولان احزاب عمده کشور ضمن دریافت دیدگاه و نظرات آنها درباره حوادث اخیر کشور به تبادل نظر در جهت تقویت همبستگی و اتحاد ملی پرداخت.

در این دعوت که از سوی معاون سیاسی کشور و باعنوان شورای گفتگوی سیاسی کشور انجام شد مسئولان تمامی احزاب اعم از اصولگرا، اصلاح طلب و مستقل حضور داشتند و ضمن تاکید بر اهتمام ویژه مسئولان کشور بر حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و رفع بی عدالتی و تبعیض ها خواستار برخورد ریشه ای و اصولی با عوامل بروز این حوادث در دو بخش نارضایتی های مردمی و اغتشاشات شدند.

در این نشست همچنین توجه ویژه به نقش جریان انحرافی و لیدر این جریان در اعتبار زدائی از دستگاه های مختلف حاکمیتی و ترویج بی اعتمادی مردم نسبت به عملکرد نظام که یکی از عوامل بروز این حوادث به شمار می رود و واکاوی و دقت درعتاب مقام معظم رهبری در روز چهارشنبه ششم دیماه در این رابطه مورد تاکید قرار گرفت.

 

کد خبر 394330

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha