جمعه ۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه سالروز نهم دی در بیانیه‌ای تاکید کرد: مردمِ بصیر، آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور حماسی و وحدت بخش، در ۹ دی سال ۸۸ ضمن اعلام پایبندی خود به آرمان‌های انقلاب اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه، طومار فتنه را در هم پیچیده و انزجار خود را از توطئه‌های فتنه‌گران و حامیان داخلی و خارجی آن‌ها به نمایش گذاشتند.

ارتش

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران متن کامل بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم حماسه نهم دی ماه 88 و حضور پرشور و حماسی مردم انقلابی، قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی عظیم آن روز، اوج بصیرت و آگاهی مردم ولایتمدار کشور در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) محسوب می شود.

نهم دی ماه بدون شک یکی از بزرگترین، تاثیرگذارترین و ماندگار ترین حرکت های بعد از انقلاب اسلامی است که در آن ملت ایران با هوشیاری کامل انزجار خود را از دشمنان داخلی و خارجی و همچنین عوامل فتنه به نمایش گذاشتند.

فتنه 88 نمونه بارز دشمنی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی به سردمداری رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکای جنایتکار بود که ماه ها قبل توسط سرویس های اطلاعاتی بیگانه به صورت دقیق طراحی و برنامه ریزی گشته و در این ساماندهی ساده لوحی برخی عناصر فریب خورده داخلی نیز لحاظ شده بود؛ غافل از این که مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی در دفاع از آرمان های والای انقلاب دچار تردید نشدند و با حضور پرشور و آگاهانه، دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهند گذاشتند و با تاسی از فرهنگ عاشورا طومار فتنه و فتنه گران را در هم پیچیدند.

اکنون با گذشت 8 سال از فتنه آمریکایی- صهیونیستی، نظام جمهوری اسلامی ایران در پرتو رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و وحدت و بصیرت انقلابی مردم دارای ثبات و آرامش بی نظیر در داخل و عزت و اقتدار در منطقه و جهان اسلام است.

ارتش جمهوری ایران اسلامی ضمن قدردانی از حضور با بصیرت مردم در راهپیمایی عظیم نهم دی ماه سال 1388 و دیگر مناسبت های ملی و مذهبی، اعلام می دارد؛ همواره در کنار مردم بزرگوار و دوشادوش آن عزیزان در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی، حفظ تمامیت ارضی و اعتلا و پیشرفت کشور تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) تا پای جان ایستاده و از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد.

کد خبر 393986

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha