همشهری آنلاین: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان پدافند غیرعامل کشور اصرار دارند که عمده فعالیت‌های پدافند غیرعامل با هماهنگی حداکثری با دولت انجام شود.

 محمد باقری

به گزارش پایداری ملی، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در بیست و دومین جلسه کمیته دائمی شورای عالی پدافند غیرعامل که با عنوان 'سند راهبردی پدافند غیرعامل منابع و ذخایر ژنتیک کشور در برابر تهدیدات و آسیب های زیستی' برگزار شد، افزود: درباره هماهنگی فعالیت پدافند غیرعامل با دولت ، تلاش های زیادی برای انجام شده است و امیدواریم که این هماهنگی برای پیشبرد امور افزایش یابد.

درادامه این جلسه علاالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و عضو کمیته دائمی پدافند غیرعامل هم با اشاره به اجرای تدابیر و سیاست های پدافند غیرعامل در حوزهای مختلف از جمله هسته ای خاطرنشان کرد: پدافند غیرعامل توانسته است پایداری و امنیت لازم را به این زیرساخت ها بدهد.

در این جلسه مقرر شد دبیرخانه دائمی همه مباحث تخصصی حوزه ژنتیک را در جلسات کارشناسی و با حضور مسئولین ذی ربط دستگاه های اجرایی مطرح کند و نتایج کارشناسی شده موضوعات تخصصی را برای تصمیم گیری به جلسات کمیته دائمی ارائه بدهد.

لازم به ذکر است رسالت سند پدافند غیر عامل کشور عبارت است از: صیانت و حفاظت از ذخایر و منابع ژنتیکی کشور و کمک به ارتقاء امنیت و سلامت، غذا و اقتصاد جامعه در برابر تهدیدات و آسیب های زیستی محتمل.

کد خبر 393806

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha