همشهری آنلاین: معاون هماهنگ‌ کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص)، امنیت و بازدارندگی را نخستین شاخص اقتدار برای همه کشورها عنوان کرد و گفت: امنیت موجود در نظام اسلامی کاملا بومی و با اتکا به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی به دست آمده است.

سالار آبنوش

به گزارش ایرنا، سردار سالار آبنوش در «نشست بررسی ابعاد پنهان فتنه 88 و چهره پیدا و پنهان فتنه جدید» در سالن اجتماعات مدرسه علمیه معصومیه قم، اظهار داشت: هیچ کشوری در جهان بدون داشتن امنیت حتی اگر بهترین استعدادها را نیز در اختیار داشته باشد، به پیشرفت نخواهد رسید.

وی با یادآوری این که امروز در دنیا به غیر از چند کشور از جمله ایران بقیه کشورها امنیت و ثباتشان توسط آمریکا و قدرت های بزرگ تامین می شود، افزود: اگر آمریکا حمایت خود را از عربستان قطع کند، در عرض چند ساعت دیگر چیزی به نام رژیم آل سعود وجود نخواهد داشت.

سردار آبنوش از ایران به عنوان جزیره ثبات در جهان یاد کرد و افزود: برخلاف بقیه کشورهای منطقه که به واسطه متحد بودن با آمریکا کشوری امن محسوب می شوند،امنیت کشورمان به دست نیروهای داخلی محقق شده است.

فرمانده سابق سپاه صاحب الامر(عج) همچنین از علم، سیاست و اقتصاد به عنوان دیگر مشخصه های مهم قدرت یک کشور یاد کرد و گفت: به لطف تدابیر ولایت فقیه، در این زمینه ها نیز بدون وابستگی به قدرت های بزرگ برای کشورهای جهان سوم الگوی خوبی محسوب می شویم.

وی همچنین با تاکید بر اهمیت مساله اقتصاد مقاومتی، افزود: اقتصاد مقاومتی تنها راهکار حل مشکلات اقتصادی کشور است، چراکه بسیاری از کشورها با استفاده از همین شیوه اوضاع اقتصادی مطلوبی پیدا کرده اند.

کد خبر 393697

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha