همشهری آنلاین: فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی به مناسب شهادت علی خوش لفظ اظهار کرد: شهید علی خوش لفظ با تنی رنجور و آلام به جا مانده از دوران دفاع مقدس، نام خود را در لوح زرین مجاهدان شهید فی سبیل الله جاودانه ساخت.

جعفری

 

در متن این پیام که در آئین بزرگداشت این شهید والا مقام در همدان قرائت شد، آمده است: درود خدا بر آن شهید والا مقام و مجاهد فی سبیل الله که عمر پر برکت خود را در سایه سار قرآن و اهل بیت به مجاهدت و دفاع از مکتب علوی و فاطمی سپری کرد.

سردار سرلشکر عزیز جعفری افزود: این شهید پس از سال ها مجاهدت خالصانه در جبهه های نور و پس از آن در جاده اکبر و کبیر؛ و با استقامت بر مسیر نورانی ولایت، سرانجام با تنی رنجور، و آلام به جا مانده از دوران دفاع مقدس نام خود را در لوح زرین مجاهدان شهید فی سبیل الله جاودانه ساخت.

وی در ادامه اظهار کرد: طوبی بر آن شهید سلحشور؛ ولایتمدار و روایتگر صادق، خوش لفظ و خوش سنایی که همراه با لسان صدقش، زخم ها و جسم رنجورش نیز از سال ها فداکاری و سلحشوری رزمندگان و صبر، ایثار، مظلومیت ها روایت می کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: پاسدار مومن و انقلابی که با داشتن دغدغه های زلال و مقدسی همچون دغدغه اسلام و انقلاب، امام و رهبری و پاسداری از دستاوردهای ارزشمند نظام با تحمل سال ها رنج و محنت جانبازی فداکاری کرد و ثابت کرد که نمی شود رضای حضرت حق را در تعلقات و عادات دنیای تنگ و تار جستجو کرد.

سردار جعفری اضافه کرد: چرا که باید بر حقیقت صراط مستقیم نه تنها جان بلکه با کمال انقطاع، جسم رنجور، بر طبق اخلاص نهاد، تا چشم دل به ضیا حضرتش منور شود.

'علی خوش لفظ' جانباز 70 درصد دفاع مقدس پس از تحمل سال ها رنج جانبازی چهارشنبه هفته گذشته به درجه رفیع شهادت رسید.

این شهید بزرگوار در عملیات رمضان، مسلم بن عقیل، والفجر 5، کربلای 4 و کربلای 5 حضور داشته و در عملیات کربلای 5 تیر به نخاع وی اصابت کرده و به شدت مجروح شد.

مردم دارالمومنین همدان شامگاه پنجشنبه هفته گذشته بعد از نماز مغرب و عشا در دانشگاه بوعلی سینا همدان با این شهید گرانقدر وداع و ظهر روز جمعه پیکر پاک و مطهر این شهید گرانقدر را بعد از اقامه نماز جمعه از حسینیه امام خمینی(ره)شهر همدان تا چهار راه شریعتی تشییع کردند تا در گلزار شهدای همدان آرام گرفت.

کد خبر 393591

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha