همشهری آنلاین: شرکت هواپیمایی "اتحاد ایرویز" در راستای یک استراتژی بازبینی، از سال میلادی آینده پروازها به ایران و اوگاندا را حذف خواهد کرد.

Etihad Airways

ایسنا به نقل از گلف بیزنس نوشت: این شرکت هواپیمایی ابوظبی که یکی از سه شرکت هواپیمایی بزرگ منطقه خلیج فارس است، بیش از یک دهه صرف ایجاد یک شبکه جهانی کرده که مسافران را بین شرق و غرب جابجا می‌کند.

این شرکت هواپیمایی اعلام کرد: پرواز به تهران را از ۲۴ ژانویه (۴ بهمن) و پرواز به انتبه اوگاندا را از ۲۵ مارس متوقف خواهد کرد.

پنج پرواز هفتگی که اتحاد به تهران انجام می‌دهد، پیش از این‌که پروازها به طور کامل در ۲۴ ژانویه متوقف شود، در فاصله ۲۵ دسامبر تا ۲۳ ژانویه (۴ دی تا ۳ بهمن) به دو پرواز در هفته کاهش پیدا خواهد کرد.

سخنگوی اتحاد دلیل توقف پروازهای تهران را بیان نکرد، اما گفت مسافران می‌توانند در فاصله ۲۵ دسامبر تا ۲۳ ژانویه تاریخ پرواز دیگری را انتخاب کنند یا بلیت‌شان را پس دهند.

براساس بیانیه "اتحاد ایرویز"، انتبه بدنبال بازبینی تجاری عملکرد این مسیر از برنامه‌ پروازهای اتحاد حذف می‌شود.

اتحاد در اکتبر پرواز به سانفرانسیسکو را متوقف کرد و اعلام کرده پروازها به دالاس فورت ورث و جایپور هند را از سال آینده کاهش خواهد داد.

اتحاد به همراه شرکت‌های امارات و قطر ایرویز سه شرکت هواپیمایی بزرگ خاورمیانه به شمار می‌روند که به جابه‌جایی میلیون‌ها نفر در سال از این منطقه متکی هستند و پایان یک مسیر می‌تواند تاثیر منفی بر شبکه آنها داشته باشد.

کد خبر 393169

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha