همشهری آنلاین: نیم‌ فصل اول بوندس‌لیگای آلمان به پایان رسید. تیم کلن موفق شد پس از چندین هفته بحران و انتظار به نخستین پیروزی خود دست یابد. لایپزیگ در پایان پیکارهای این هفته از مهمان خود، هرتا برلین شکست خورد.

Bundesliga
  • بوروسیا مونشن‌گلادباخ ۳ - هامبورگ یک

پیکارهای هفته ۱۷ بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (۱۵ دسامبر/ 24 آذر) با انجام دیدار بوروسیا مونشن‌گلادباخ و هامبورگ آغاز شد. گلاباخی‌ها در آغاز و پایان بازی چهره‌ای تهاجمی به نمایش گذاشتند و توانستند مهمان شمالی خود را ۳ بر یک مغلوب کنند. رافائل، ستاره برزیلی مونشن‌گلادباخ با زدن ۲ گل یکی از چهر‌ه‌های درخشان میدان بود.

  • اف ث کلن یک - ولفسبورگ صفر

تیم اف ث کلن که یکی از بدترین فصل‌های خود را تا کنون تجربه کرده، اين هفته موفق شد طلسم را بشکند و به نخستین پیروزی خود در فصل جاری دست یابد. تیم کلن بعد از ظهر شنبه توانست با نتیجه یک بر صفر از سد "گرگ‌های ولفسبورگ" بگذرد. گل طلایی کلن در این مصاف را کلمنس در دقیقه ۶۷ بازی به ثمر رساند.

  • بوروسیا دورتموند ۲ - هوفن‌هایم یک

زردپوش‌های دورتموند در هفته هفدهم دومين پیروزی پیاپی خود تحت سرمربی‌گری پتر اشوتگر را جشن گرفتند. دورتموند تا اواسط نیمه دوم یک بر صفر از مهمان خود عقب بود، اما پی‌ير امریک اوبامیانگ در دقیقه ۶۳ گل تساوی را از نقطه پنالتی به ثمر رساند و پولیزیک یک دقیقه مانده به پایان بازی با گل خود، پیروزی ۲ بر یک را برای دورتموند به ارمغان آورد.

  • اشتوتگارت صفر - بایرن مونیخ یک

یکه‌تازی بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا همچنان ادامه دارد. مونیخی‌ها در پایان نیم ‌فصل توانستند با نتیجه یک بر صفر میزبان خود، اشتوتگارت را شکست دهند و با سه امتیاز به خانه برگردند. اشتوتگارت در این مصاف چهره‌‌ خوبی از خود نشان داد و می‌توانست حتی به تساوی دست یابد، اما اولریش، دروازه‌بان بایرن در واپسین لحظات بازی ضربه پنالتی آکولو، مهاجم اشتوتگارت را مهار کرد و پیروزی تیمش را رقم زد.

  • آینتراخت فرانکفورت ۲ - شالکه ۲

مصاف آینتراخت فرانکفورت و شالکه یکی از دیدارهای پرهیجان هفته ۱۷ بود. پیکار دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت. آینتراخت فرانکفورت تا دقیقه ۸۲ بازی ۲ بر صفر از مهمان خود جلو بود، اما شالکه توانست در دقایق پایانی بازی با جنگندگی و حملات پیگیر، ورق را برگرداند و یک امتیاز کسب کند.

  • آگسبورگ ۳ - فرایبورگ ۳

یکی از دیگر دیدارهای تماشایی هفته رویارویی آگسبورگ و فرایبورگ بود. فرایبورگ در این دیدار بردی مسلم را از کف داد. این تیم تا لحظاتی پیش از به صدا درآمدن سوت پایان ۳ بر یک از میزبان خود جلو بود، اما آلفرد فینبوگاسون، مهاجم آگسبورگ در واپسین لحظه‌های بازی ۲ گل پیاپی به ثمر رساند و یک امتیاز برای تیمش به ارمغان آورد. نخستین گل آگسبورگ در این دیدار را نیز او به ثمر رسانده بود.

  • وردر برمن ۲ - ماینتس ۲

نتیجه مصاف تیم‌های وردر برمن و ماینتس نیز در لحظات پایانی دیدار رقم خورد. برمن که در مجموع تیم برتر میدان بود، تا دقیقه ۷۰ با نتیجه ۲ بر صفر از مهمان خود جلو بود. کوایسون و فرای با گل‌های خود در دقایق ۷۰ و ۹۰ اما توانستند بازی را به تساوی کشانند و با یک امتیاز به خانه بازگردند.

  • هانوفر ۴ - بایر لورکوزن ۴

در نخستین دیدار باقیمانده هفته که بعد از ظهر یکشنبه برگزار شد، تیم‌های هانوفر و بایر لورکوزن به مصاف هم رفتند. این دیدار پرهیجان و پرگل پس از ۹۰ دقیقه با تساوی ۴ بر ۴ به پایان رسید. لورکوزن اکنون در دوازدهمین دیدار پیاپی شکست نخورده است.

  • آر. بی. لایپزیگ ۲ - هرتا برلین ۳

رقابت‌های نیم‌فصل اول بوندس‌لیگای آلمان عصر یکشنبه با برگزاری دیدار آر.بی. لایزپیگ و هرتا برلین به پایان رسید. پایتخت‌نشین‌های برلین با هوشیاری و عملکردی موفق توانستند با نتیجه ۳ بر ۲ از سد میزبان قدرتمند خود بگذرند و با سه امتیاز به خانه بازگردند.

 

کد خبر 392962

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha