همشهری آنلاین: رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکتهای مردمی گفت: با تفویض اختیار به استان‌ها و مناطق کشور، امسال شهریه مدارس غیردولتی توسط کارگروه شهریه مناطق صورت می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش، مجتبي زینی وند در خصوص الگوی شهریه مدارس غیردولتی گفت: الگوی شهریه قدم مطلوبی بود که برداشته شد اما کافی نیست و سالانه باید مورد بازنگری قرار گیرد و مطابق با کارگروه شهریه مناطق و طبق تفاهم نامه‌ای با موسس تعیین می‌شود.

وي با اشاره به تعداد انگشت شماری از موسسان مدارس غیردولتی شهر تهران که ملتزم به قانون نیستند گفت : متاسفانه تعداد معدودی از موسسان غیر دولتی که التزام به قانون ندارند باعث شدند که هویت مدارس غیر دولتی کشور بعضا زیر سوال برود که ما موظفیم طبق قانون با آنها برخورد کنیم تا حق دیگر مدارس تضییع نشود.

زيني وند با اشاره به تصویب قانون اداره مدارس ومراکز غیر دولتی و آیین نامه های اجرایی آن در کمیسیون های تخصصی دولت گفت: خوشبختانه اساسنامه صندوق حمایت از توسعه مدارس غیردولتی قبل از اینکه بودجه تصویب بشود به تصویب هیات دولت رسید و همچنین اساسنامه سازمان، آئین نامه های اجرایی، استقرار و ماده 12 و ... نیز در دستور کار کمیسیون دولت می باشد.

وی در پایان ضمن اشاره به اینکه اقدامات مطلوبی در حوزه مدارس آموزش از راه دور به ویژه در جهت کمک به دانش آموزان زلزله زده از طریق آموزش‌های آنلاین وآفلاین صورت گرفته است افزود: امیدواریم با کمک و همراهی شما موسسان بتوانیم گام های موثری برای نظام تعلیم وتربیت کشور برداریم.

کد خبر 392952

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha