یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: سامانه ملی کارآموزی با حضور معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت در هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار رونمایی شد.

رونمایی از سامانه ملی کارآموزی

به گزارش ایسنا، سامانه ملی کارآموزی با حضور دکتر برات قبادیان، معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت و دکتر پروانه سلحشوري نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در غرفه سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار رونمایی شد.

سامانه ملی کارآموزی که به همت دفتر مرکزی ارتباط با صنعت سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران طراحی و پیاده‌سازی شده است، در راستای وظایف محوله از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و به منظور ارائه خدمات ارتباطی میان دانشگاه‌ها و صنایع با هدف تسهیل جایابی دانشجویان متقاضی دوره کارآموزی در صنعت، طراحی و پیاده‌سازی شده است.

در حال حاضر فرآیند جایابی و پذیرش کارآموزان شامل دریافت درخواست کارآموزی دانشجویان، دریافت ظرفیت‌های اعلام شده از صنایع، بررسی و تطبیق ظرفیت‌ها و انجام فرآیند جایابی، از طریق یک برنامه مکانیزه تحت وب با نام «سامانه کارآموزی» به آدرس http://karamouz.irost.org انجام می‌شود.

کد خبر 392858

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha