همشهری آنلاین: این مسابقه به میزبانی باشگاه سوارکاری بام در سه روز (۲۲ الی ۲۴ آذر) و در رده‌های سنی مختلف بزرگسالان، جوانان، نوجوانان، نونهالان و مالکین برگزار شد.

سکوی قهرمانی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون سواركاري، روز اول در رده بزرگسالان B، جوانان رده B ارتفاع موانع 135 و فینال لیگ دسته یک استانی که ارتفاع موانع این رده 125 بود، مسابقه انفرادی و تیمی برگزار شد و نتایج زیر به دست آمد:

در رده B1 بزرگسالان: نادعلى فرجامى او ، آرش رحمتی دوم، داوود پوررضایی سوم،علیرضا خوشدل چهارم و مازیار جمشیدخانی پنجم شدند.

در رده جوانان: محمد ابوالحسنى، سيد ايمان حسينى، سروش بلدى، ارشيا نجفى‌نيا و تارخ پرند به ترتیب اول تا پنجم شدند.

در رده C1 بزرگسالان انفرادى ليگ پرش: حميدرضا دارستانى، عليرضا بختيارى، عليرضا خوشدل، مجتبى پورشمسى و حميدرضا حسينى به ترتیب اول تا پنجم شدند.

نتیجه فینال رده تيمی ليگ پرش دسته یک استان‌ها:

قهرمان: تيم ارشاد از استان خراسان رضوی

نايب قهرمان: تیم ایران زمین ازاستان اصفهان

مقام سوم: تیم هيات سوارکاری استان خراسان رضوى

در روز دوم مسابقه جام پدیده‌سازان در سه رده برگزار شد. رده C لیگ برتر ارتفاع موانع 130 و نونهالان رده B و نوجوانان رده B و نتایج زیر به دست آمد:

در رده لیگ برتر تیمی: تیم سون هیل از باشگاه جم، تیم پدیده‌سازان از باشگاه آزمون و تیم شیما کفش از باشگاه نیرو زمینی ارتش اول تا سوم شدند.

در رده C انفرادی لیگ برتر: علیرضا خوشدل، مسعود برجیان، داوود پوررضایی، مجتبی پورشمسی و فائزه غروی مقام اول تا پنجم را کسب کردند.

در رده نونهالان: ایلیا معنوی، کارن معصومی، هلیا کنکانی، استاتیرا غفاری، ایلیا علیمحمدی به ترتیب اول تا پنجم شدند.

در رده نوجوانان: کیان شیرطاواناول، پوریا زنجانی، سام معصومی، متین رضاخانلو و رضا آزادی‌پور اول تا پنجم شد.

در روز سوم مسابقه جام پدیده‌سازان و روز پایانی در دو رده بزرگسالان A1 ارتفاع موانع 145 و مالکین O2 ارتفاع موانع 120 برگزار شد و نتایج زی حاصل شد:

در رده بزرگسالان: داوود پوررضایی، محمود پورحیدری، مازیار جمشیدخانی، علیرضا بختیاری و علی کمپانی به ترتیب اول تا پنجم شدند.

دررده مالکین: محمد ولی الله اول، پویا یوسفی دوم، موسی زمان‌زاده سوم، پیام رحیمی چهارم و حیدر شیخی پنجم شدند.

 

کد خبر 392795

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha