همشهری آنلاین: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان «عماد و فواد مغنیه» پیام تسلیتی صادر کرد.

سیدمحمدعلی شهیدی

به گزارش بنیادشهید، در متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی آمده است، مرحوم «فائز مغنیه» یکی از مبارزان و فعالان جبهه مقاومت و پدر شهیدان سرافراز «عماد و فؤاد مغنیه» سبکبال پرگشود و به سوی معبود خود شتافت، به روح این سفر کرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می فرستم.

شهیدی نوشت: پدری که خالصانه و برای رضایت حضرت حق از فرزندان برومند و عزیزترین سرمایه ­های خویش گذشت تا آن جان برکفان جبهه‌ی حقیقت و پرچمداران آزادگی حزب الله، نمونه هایی بی بدیل از آیه های محکم پایداری و ایستادگی در جغرافیای مقاومت اسلامی و مقابله با رژیم صهیونیستی اشغالگر قدس باشند.

در این پیام آمده است، ضمن عرض تسلیت به تمامی مسلمانان و آزادگان جهان و همدردی با شما خانواده محترم، از خداوند متعال علو درجات برای ایشان و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می نمایم، امید که به فضل الهی و در پرتو حماسه آفرینی های جوانان غیور حزب الله؛ سرنگونی رژیم صهیونیستی محقق شود.

به گزارش ایرنا، حاج فایز مغنیه پدر شهیدان جهاد، فواد و عماد مغنیه (فرمانده ارشد حزب الله لبنان) بامداد پنجشنبه گذشته دار فانی را وداع گفت.

حاج فایز مغنیه از مبارزان و فعالان مقاومت در لبنان به شمار می آمد.

عماد مغنیه معروف به «حاج رضوان» که معروفترین فرزند حاج فایز بود، در سال 2008 میلادی (1386) در انفجاری در دمشق به شهادت رسید.

شهیدان جهاد و فواد مغنیه دو فرزند دیگر حاج فایز نیز سال ها پیش از آن در لبنان به شهادت رسیدند.

کد خبر 392740

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha