زنی که می‌گوید ناخواسته و بر سر کنترل کردن تلفن همراه شوهرش با وی درگیر شده و او را به قتل رسانده، در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.

متهم

به گزارش همشهري، اين حادثه تلخ شامگاه پنجم تيرماه سال 94در خانه‌اي در منطقه نارمك اتفاق افتاد. آن شب زني با پليس تماس گرفت و گفت شوهرش را به قتل رسانده است. وقتي مأموران در محل جنايت حاضر شدند، زن 21ساله را ديدند كه كنار جسد شوهرش نشسته و گريه مي‌كرد. او به مأموران گفت: براي دفاع از خودم چاقويي از آشپزخانه برداشته بودم كه چاقو به شوهرم برخورد كرد و باعث مرگش شد.

اين زن در ادامه در شعبه چهارم دادگاه كيفري يك استان تهران محاكمه شد اما قضات دادگاه اقدام وي را قتل شبه عمد تشخيص دادند و وي را به 3سال حبس و پرداخت ديه محكوم كردند. با وجود اين، اين رأي در ديوان‌عالي كشور نقض و پرونده بار ديگر به دادگاه فرستاده شد.

در دومين دور از رسيدگي به اين پرونده كه مدتي قبل در شعبه دهم دادگاه كيفري يك استان تهران به رياست قاضي محمدباقر قربانزاده برگزار شد، زن جوان گفت: مدتي بود كه همسرم اينترنت گوشي‌اش را فعال كرده و همه زندگي‌اش گوشي‌اش شده بود. براي همين به او مشكوك شده بودم چرا كه مرتب از شبكه‌هاي اجتماعي استفاده مي‌كرد. به همين دليل شب حادثه مي‌خواستم گوشي تلفن همراهش را كنترل كنم و سر اين موضوع با يكديگر درگير شديم.

او موهايم را كشيد و من را كتك زد. من هم يك چاقو از آشپزخانه برداشتم. او پشت به من بود اما در يك لحظه برگشت و نوك چاقو به او اصابت كرد و او جانش را از دست داد. من نيتي براي قتل شوهرم نداشتم و اين ماجرا يك حادثه بود. وي از پدر و مادر شوهرش خواست او را به‌خاطر دختر 3ساله‌اش ببخشند اما آنها روي خواسته‌شان مبني بر قصاص پافشاري كردند. با پايان اين جلسه قضات دادگاه اين بار زن جوان را به قصاص محكوم كردند. پرونده بار ديگر به ديوان‌عالي كشور فرستاده شد و قضات ديوان رأي دادگاه را تأييد كردند.

کد خبر 392626

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha