همشهری آنلاین: وزیر ورزش با تمجید از تیم ملی فوتبال ایران گفت تیم ملی با خاطر آسوده به فکر بازی‌های تدارکاتی خوب باشد و دولت تمام تلاش خود را برای حضور بی‌ دغدغه در جام جهانی انجام خواهد داد.

سلطانی‌فر

به گزارش ایسنا، وزير ورزش در اولین جلسه ستاد ملی هماهنگی و پشتیبانی از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی با اشاره به گروه ایران در جام جهانی روسیه گفت: قرعه دشواری داریم ولی تیم ملی بسیار با انگیزه‌ای داریم. کادر مربیگری و فنی توانمندی، هدایت تیم ملی را بر عهده دارد و مجموعه مدیران فدراسیون کاملا در خدمت تیم ملی هستند و دولت و وزارت ورزش و جوانان هم تمام تلاش خود را به کار گرفته است که تیم ملی ایران بدون دغدغه در عرصه بزرگ و معتبر جام جهانی حاضر شود.

وی ادامه داد: حضور ایران در جمع کشورهای حاضر در میدان بزرگ و معتبر جام جهانی بسیار مهم است و تیم ملی، پشتیبانی کامل دولت، وزارت ورزش و جوانان را به همراه دارد و هدف ما کسب افتخار و حضور مقتدرانه و افزایش غرور ملی و شادی جوانان و مردم است.

وزیر ورزش گفت: تیم ملی با خاطری آسوده فقط به فکر بازی‌های تدارکاتی و نتایج خوب در مرحله نهایی جام جهانی باشد. ما بهترین، کاملترین و مجهزترین کمپ را در روسیه برای تیم ملی در نظر گرفته‌ایم و این کمپی بود که قرار بود در اختیار تیم ملی فوتبال ایتالیا باشد.

کد خبر 392352

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha