همشهری آنلاین: در دومین روز از رقابت‌های تنیس روی میز، آیدا فاضل‌نیا، ملی‌پوش جوان تیم تنیس روی میز به نشان برنز دست یافت.

Fazelniya

وی ابتدا مقابل نمايندگان ژاپن و اندونزی مغلوب شد و با شکست نماينده قزاقستان نشان برنز را به نام خود ثبت کرد.

در ادامه دیدارهای مرحله مقدماتی رقابت‌های انفرادی دختران، فرزانه سهرابی شیما سیاهی‌زاده را شکست داد، مریم گیلانی نماینده عراق را مغلوب کرد، زهرا انصاریان نماینده تایلند را شکست داد، فاطمه محمدیان مغلوب ژاپن شد و در بازی دوم خود حريفي از هنگ کنگ را برد، فرزانه سهرابی بازي را به نماینده عراق واگذار کرد، مریم گیلانی شیما سیاهی‌زاده را شکست داد، فاطمه محمدیان به حريفي از اندونزی باخت.

در بخش رقابت‌های انفرادی مردان نیز عرفان غلامی به اندونزی باخت، امید ذوالفقاری تایلند را برد، حسین دهقان به اندونزی باخت، امید ذوالفقاری عربستان را شکست داد، علی اردوان عراق را برد، مهرداد محمدپور به تایلند باخت و قزاقستان را برد، سیدحسام موسوی عربستان را شکست داد و مغلوب کویت شد.

به این ترتیب در پایان مرحله مقدماتی سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان، مهرداد محمدپور در کلاس 3، امید ذوالفقاری در کلاس 10 در جمع چهار پینگ پنگ‌باز برتر قرار گرفتند و مهدی هاتفی در کلاس 8، امیرحسین حسینی‌پور در کلاس 8 و علی اردوان در کلاس 9 در جمع هشت ورزشکار برتر قرار گرفتند و به مرحله بعد راه یافتند.

کد خبر 392315

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha