همشهری آنلاین: چهارمین مرحله از مسابقات رالی اتومبیلرانی قهرمانی کشور با شناخت نفرات برتر عصر روز جمعه هفدهم آذر ماه در مشهد پایان یافت. سایپا قهرمان زودهنگام مسابقات سال ۹۶ شد.

Rolley

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، ۲۰ ورزشکار با ۱۰ خودرو در این مسابقات شرکت داشتند که در مسیر 300 کیلومتری طرقبه، خلج، اردمه، کرتیون، سربرج، بالندر و بالعکس با يكديگر به رقابت پرداختند که 90 کیلومتر آن در جاده خاکی طی شد و در طول مسیر ۷۰ نفر داور و در مجموع ۲۰۰ نفر شامل ۶۰ دستگاه خودرو و ۸۰ موتور تریل در حفظ ایمنی این مسابقه همکاری کردند.

در پایان این رقابت تیم سایپای تهران توانست با کسب امتیاز بالاتر نسبت به سایر رقبا به مقام اولی این مرحله از مسابقات برسد و تیم‌های پاندا از تهران و ستارگان سرعت مازندران در جایگاه دومی و سومی بایستند.

به این ترتیب و در مجموع امتیازات 4 مرحله گذشته تا کنون، تیم سایپا توانست بالاترین امتیاز را از آن خود کرده و قهرمانی اش در فصل 96 را قطعی نماید.

اما در نتایج انفرادی مرحله چهارم علی کلهر (راننده) و کامران حاتم‌خانی (نقشه‌خوان) از تیم سایپا رتبه نخست را کسب کردند، اشکان مسگرها (راننده) و وحیدرضا وحدتی (نقشه‌خوان) از تیم پاندا دوم شدند و انوشیروان عرب (راننده) و عباس قیصر (نقشه‌خوان) از تیم پاندا رتبه سوم را به دست آوردند.

مرحله پنجم رقابت‌های قهرمانی کشور رالی بهمن ماه در استان اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 392162

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha